Вперше з 1990 року Nestlé збільшила ціни на свою продукцію на 10%

26 квітня 2023, 15:57
Читать новость на русском

Джерело:

Financial Times

Компанія Nestlé у I кварталі цього року підвищила ціни на свою продукцію, однак це практично не вплинуло на обсяги продажів. Підвищення в середньому відбулось на 10%.

Nestlé збільшила ціни на свою продукцію

Судячи з того, що обсяги продажів після підвищення цін практично не змінились – споживачі готові платити більше. Найбільше зросла ціна молочних продуктів, морозива й товарів для домашніх тварин – приблизно на 12%.

Читайте також Вперше в історії європейська компанія коштує пів трильйона доларів: хто її власник

Виконавчий директор Nestlé Марк Шнайдер сказав, що зростання цін було відповідальним і допомогло компанії впоратися з постійним тиском упродовж двох років інфляції витрат.

Нагадаємо! У 2022 році Nestlé вже піднімала ціни, однак це не повністю компенсувало витрати на інгредієнти. Торік підняття цін відбулось на 8,2%.

Як підвищення цін вплинуло на акції та виторг

Завдяки підвищенню цін виторг зріс більше, ніж прогнозувалося – на 5,6%, або до 26,5 мільярда доларів. Це вплинуло на ціну акцій на біржі в Цюриху, які зросли. 

Квартальне збільшення обсягів продажу компанії відбулося завдяки дитячому харчуванню та солодощам, зокрема батончикам KitKat. Найбільші продажі було зафіксовано у Північній Америці.

Цікаво! Наприкінці минулого року компанія Nestlé повідомила, що планує інвестувати у нове виробництво в Україні. Згідно з заявою компанії йшлось про майже 43 мільйони доларів у нове виробництво вермішелі на Волині.