Вперше з 1990 року Nestlé збільшила ціни на свою продукцію на 10%
Джерело:
Financial TimesКомпанія Nestlé у I кварталі цього року підвищила ціни на свою продукцію, однак це практично не вплинуло на обсяги продажів. Підвищення в середньому відбулось на 10%.
Nestlé збільшила ціни на свою продукцію
Судячи з того, що обсяги продажів після підвищення цін практично не змінились – споживачі готові платити більше. Найбільше зросла ціна молочних продуктів, морозива й товарів для домашніх тварин – приблизно на 12%.
Читайте також Вперше в історії європейська компанія коштує пів трильйона доларів: хто її власник
Виконавчий директор Nestlé Марк Шнайдер сказав, що зростання цін було відповідальним і допомогло компанії впоратися з постійним тиском упродовж двох років інфляції витрат.
Нагадаємо! У 2022 році Nestlé вже піднімала ціни, однак це не повністю компенсувало витрати на інгредієнти. Торік підняття цін відбулось на 8,2%.Як підвищення цін вплинуло на акції та виторг
Завдяки підвищенню цін виторг зріс більше, ніж прогнозувалося – на 5,6%, або до 26,5 мільярда доларів. Це вплинуло на ціну акцій на біржі в Цюриху, які зросли.
Квартальне збільшення обсягів продажу компанії відбулося завдяки дитячому харчуванню та солодощам, зокрема батончикам KitKat. Найбільші продажі було зафіксовано у Північній Америці.
Цікаво! Наприкінці минулого року компанія Nestlé повідомила, що планує інвестувати у нове виробництво в Україні. Згідно з заявою компанії йшлось про майже 43 мільйони доларів у нове виробництво вермішелі на Волині.