Nestlé збільшила ціни на свою продукцію

Судячи з того, що обсяги продажів після підвищення цін практично не змінились – споживачі готові платити більше. Найбільше зросла ціна молочних продуктів, морозива й товарів для домашніх тварин – приблизно на 12%.

Читайте також Вперше в історії європейська компанія коштує пів трильйона доларів: хто її власник

Виконавчий директор Nestlé Марк Шнайдер сказав, що зростання цін було відповідальним і допомогло компанії впоратися з постійним тиском упродовж двох років інфляції витрат.

Як підвищення цін вплинуло на акції та виторг

Завдяки підвищенню цін виторг зріс більше, ніж прогнозувалося – на 5,6%, або до 26,5 мільярда доларів. Це вплинуло на ціну акцій на біржі в Цюриху, які зросли.

Квартальне збільшення обсягів продажу компанії відбулося завдяки дитячому харчуванню та солодощам, зокрема батончикам KitKat. Найбільші продажі було зафіксовано у Північній Америці.