Nestle втримує лідерство: компанія очолює рейтинг найдорожчих продуктових брендів
- Nestle продовжує очолювати рейтинг найдорожчих продуктових брендів у світі, навіть зі зниженням вартості минулого року.
- У топ-10 найдорожчих продуктових брендів увійшли Lay's, Yili, Tyson, та Danone.
- Загальна вартість ста найдорожчих продуктових брендів зменшилася на 4% до 268 млрд доларів через зміну споживчих вподобань.
- Найбільш значний ріст вартості бренду у цьому році відзначився у Viterra, Mission та Valio.
Джерело:
Brand FinanceШвейцарська компанія Nestle, яка продовжує працювати в Росії, сьомий рік поспіль утримує титул найдорожчого продуктового бренду у світі. Навіть попри зниження вартості бренду минулого року.
Хто увійшов до 10 найдорожчих продуктових брендів
Nestle утримує провідні позиції у світовому рейтингу брендів, попри те, що минулого року його вартість знизилася на 7% та досягнула 20,8 мільярда доларів. На друге місце піднявся бренд Lay's, який покращив свою позицію з третьої сходинки. Вартість Lay's зросла на 9% та досягнула 12 мільярдів доларів.
Читайте також: Як Воррен Баффет заробив свої статки та допомагає Україні
А наступні сходинки зайняли:
- Китайський бренд Yili зайняв третю позицію, хоча його вартість знизилася на 6% і тепер складає 11,6 мільярда доларів.
- Американський бренд Tyson піднявся на четверте та втратив 5,2% вартості до 8,27 мільярда доларів, обігнавши французький Danone, який опустився на 10,2% і тепер оцінюється в 8,03 мільярда долар.
Цікаво! До 10 найдорожчих продуктових брендів увійшли також американські Quaker, Kellogg's та Wrigley, а також китайський Mengniu і американський Doritos.
Вартість яких брендів зросла найбільше
Вартість ста найдорожчих продуктових брендів знизилася на 4% за рік, досягнувши 268 мільярдів доларів. Основною причиною цього стала зміна споживчих вподобань: дедалі більше покупців обирають невеликі приватні бренди, що пропонують унікальні та персоналізовані продукти.
Індустрія харчових продуктів і напоїв переживає швидку трансформацію, спричинену мінливими уподобаннями споживачів. Хоча зниження вартості бренду є проблемою, воно також відкриває можливості для інновацій,
– вважає директор з оцінки Brand Finance Савіо ДʼСоуза.
Найзначнішим зростанням вартості бренду у цьому році відзначився канадський Viterra, чия вартість підскочила на 37%, досягнувши 1,1 мільярда доларів. Завдяки цьому Viterra зайняв 81 місце у рейтингу, тоді як минулого року компанія не потрапила до нього. Вартість бренду також суттєво зросла у мексиканського Mission (+36%) і фінського Valio (+31%).