"Вірусне зростання": яка компанія Кім Кардашян тепер коштує 4 мільярди доларів
Джерело:
AxiosАмериканська зірка та підприємиця Кім Кардашян активно розвиває свої бізнеси. Серед них бренд Skims, який подорожчав до рекордної позначки.
Американський бренд одягу створили у 2019 році. Філософія компанії зосереджена на боді-позитивізмі та інклюзивності. На четверту році існування вартість Skims сягнула важливої позначки.
Зверніть увагу Літаки повернуться у небо: боси лоукостера Ryanair в Україні і вже домовляються про польоти
Новий успіх компанії Кім Кардашян
У рамках фінансового раунду C, який проходив під керівництвом Wellington Management, бренд Skims залучив 270 мільйонів доларів. Завдяки цьому оцінка компанії зросла до 4 мільярдів доларів. У 2022 році цей показник становив 3,2 мільярда доларів.
Вірусне зростання компанії – ось, що приваблює інвесторів,
– заявив виконавчий директор та співзасновник цього бренду.
Компанія також може у 2023 році отримати від чистих продажів 750 мільйонів доларів. Роком раніше ця сума склала 500 мільйонів доларів, повідомляє BOF.
Водночас у The Times вказують, що останні інвестиції, які залучив бренд Skims, поставить на перший план питання щодо виходу компанії на фондовий ринок.
Нагадаємо, що український стартап Preply залучив інвестиції у розмірі 70 мільйонів доларів та повідомив про створення асистента на основі штучного інтелекту. Ветерани російсько-української війни мають можливість отримати 1 мільйон гривень на обладнання для свого бізнесу. програму запустили Кабмін та Ощадбанк.