Кількість оплат через термінали бізнесу в телефонах зросли на третину

12 грудня 2022, 17:42
Читать новость на русском

Джерело:

Приватбанк

У листопаді оплати через термінали бізнесу в телефонах зросли на третину через аварійні відключення електроенергії. Відтак малий бізнес та підприємці частіше приймали оплату картками через "Термінал ПриватБанку" на мобільних пристроях.

Кількість оплат через термінали в телефонах зросли

  • За листопад кількість користувачів термінала в мобільних телефонах зросла на 25%.
  • Кількість оплат безконтактними картками та гаджетами через "Термінал" у листопаді в порівнянні з жовтнем зросли на 30%.

Читайте також Резервне копіювання та відновлення: як вберегтися від втрати даних

Коли немає електрики, але є мобільний інтернет "Термінал" є найбільш простим і доступним засобом оплачувати покупки картками та не відмовляти клієнтові у покупці. Ще одним зручним засобом приймати безготівкові оплати, коли немає світла, є QR код з POS-терміналу в нашому телеграм-боті,
– член правління банку з питань малого та середнього бізнесу Євген Заіграєв.

Як смартфон перетворити на POS-термінал

Якщо у підприємця є смартфон на ОС Android з NFC, його можна перетворити на POS-термінал. Для цього треба завантажити застосунок Термінал, зареєструватися за декілька хвилин та приймати до оплати картки будь-яких банків.

Також продавці на час відсутності енергопостачання можуть використовувати QR код свого POS-терміналу у смартфоні. Для цього потрібно:

  • зайти у телеграм-бот, натиснувши тут,
  • натиснути QR для сплати,
  • ввести мерчант терміналу (можна побачити на будь-якому чеку цього ж POS-термінала, починається на S, наприклад S1240RWZ).

У Приватбанку пояснили, що для оплати покупцю достатньо відкрити Приват24, просканувати QR код продавця, ввести суму товару та підтвердити операцію.