H&M прозвітував про різке падіння прибутку: як на це вплинув вихід компанії з Росії
Джерело:
BloombergОпераційний прибуток H&M знизився на 87% у 2022 році через що акції компанії впали. На це вплинув як вихід мережі магазинів з Росії, так і зростання цін на електроенергії тощо.
Акції H&M обвалились
Акції шведського ритейлера одягу H&M впали після того, як компанія заявила, що зростання цін на енергію, фрахт і одяг майже знищило прибуток в минулому кварталі.
Читайте також Tesla збільшила чистий прибуток вдвічі за підсумками року
- Операційний прибуток впав на 87% до 821 мільярда крон, або 80 мільйонів доларів за три місяці, що суттєво перевищило прогнози аналітиків.
- В результаті цього акції впали на 7,9%.
Масштаб падіння настільки великий, що інвестори будуть сумніватися в прогнозах генерального директора Хелени Хельмерссон щодо поліпшення продажів і прибутковості,
– заявив аналітик Jefferies Джеймс Гржиніч.
Варто зауважити, в H&M заявляли, що вирішила не перекладати всю інфляцію цін на одяг на споживачів, що також впливає на прибутковість.
Як вплинув вихід з Росії на прибуток
Вихід з токсичної Росії коштував компанії 190 мільйонів доларів. У тоді H&M заявили, що вважають неможливим "з огляду на поточну ситуацію" продовжувати бізнес у Росії.
25 листопада H&M повідомив про закриття 114 зі 146 магазинів у Росії, а вже 6 грудня стало відомо про остаточний вихід компанії з російського ринку.
Однак на зниження прибутку компанії вплинув не лише вихід з Росії та пов'язані з цим витрати, але й плани щодо скорочення 1 500 робочих місць.
Детальніше про це Естафету звільнення працівників перейняв H&M: 1500 співробітників залишаться без роботи
До слова ритейлер все ще бореться з високим рівнем запасів, оскільки його прибутковість відстає від прибутковості конкурента – Zara.
Витрати на логістику
H&M купує більшу частку одягу в Азії на відміну від конкурентів, що впливає на ціну, адже вартість доставки на довші відстані також формує її. Ритейлер заявив, що намагається перенести більше закупівель до ближчих країн, щоб зменшити витрати.
Зверніть увагу! У грудні та січні продажі повернулися до зростання, збільшившись на 5% протягом ключового святкового періоду після нульового IV кварталу.