Укр Рус
5 серпня, 11:57
2

Цензура на спиртне: Індія посилить обмеження реклами алкоголю

Основні тези
  • У Індії заборонена пряма реклама алкогольних напоїв, але планується введення правил, що заборонять непряму рекламу та спонсорство заходів.
  • Непряма реклама алкоголю використовує продукти, що асоціюються з алкоголем, підтримуючись відомими кінозірками, що викликає занепокоєння влади.
  • Carlsberg Brewing Company в Індії рекламує воду Tuborg з використанням кінозірок, підкреслюючи відповідальне споживання.
  • Нові правила можуть призвести до перегляду маркетингової стратегії пивних компаній в Індії, яка є восьмим ринком алкоголю у світі.
  • Згідно з новими правилами, компанії та знаменитості, які рекламують алкоголь, можуть бути оштрафовані або піддані санкціям, що може вплинути на їхню діяльність.

Джерело:

Reuters

В Індії заборонена пряма реклама алкогольних напоїв. Проте країна планує запровадити правила, які заборонятимуть непряму рекламу і спонсорство заходів.

Реклама алкоголю в Індії

Непряма реклама алкоголю в Індії намагається обійти існуючі заборони, демонструючи менш бажані продукти, зокрема воду, музичні компакт-диски та скляний посуд, прикрашений логотипами та кольорами, що асоціюються з алкогольними напоями. Таку маркетингову стратегію часто підтримують відомі кінозірки Боллівуду, що викликає занепокоєння щодо наслідків для поведінки споживачів та ефективності регулювання.

Читайте також Wizz Air отримав шалений штраф від Угорщини: що сталося

У рамках стратегічного маркетингового кроку Carlsberg Brewing Company просуває свій бренд питної води Tuborg в Індії за допомогою нової реклами, в якій популярні кінозірки знімаються на яскравій танцювальній вечірці на даху. Кампанія проходить під гаслом "Tilt Your World" – це нагадує рекламу пива компанії. Повідомлення підкреслює прихильність до відповідального споживання, посилюючи заклик "Пий відповідально".

Зауважте! Провідний чиновник у сфері захисту прав споживачів оголосив, що новий проєкт правил може накладати штрафи на компанії та санкції на знаменитостей, які схвалюють рекламу тютюну та алкоголю, що вважається оманливою. 

Нові правила можуть змусити пивні компанії переглянути свою маркетингову стратегію. Індія є восьмим ринком алкоголю у світі за обсягами, річний дохід від цієї  країни становить 45 мільярдів доларів.

Згідно з новими правилами, встановленими відповідно до Закону про захист прав споживачів, виробники та спонсори можуть бути оштрафовані на суму до 5 мільйонів рупій (приблизно 60 000 доларів). Крім того, на промоутерів може бути накладена заборона на спонсорство терміном від одного до трьох років.