Кеті Перрі звинувачують у співпраці з брендом, який підтримує Росію
- Кеті Перрі стала обличчям рекламної кампанії Milka, викликавши критику через діяльність Mondelez у Росії.
- Mondelez продовжує працювати в Росії попри заклики до бойкоту, що викликає обурення серед активістів і акціонерів.
Американська співачка Кеті Перрі опинилася в центрі скандалу після участі в рекламній кампанії шоколадного бренду Milka, який належить корпорації Mondelez International. Причиною обурення стала діяльність Mondelez у Росії, попри повномасштабну війну в Україні.
Що сталося
У квітні 2025 року Кеті Перрі стала обличчям нової європейської кампанії Milka під назвою "Go Backstage with Katy Perry". Це викликало хвилю критики, оскільки Mondelez продовжує працювати в Росії, хоча й заявляє про спроби зробити свій російський бізнес "самостійним", повідомляє 24 Канал з посиланням на Newsweek.
Дивіться також Війна не для всіх: який бізнес досі працює в Росії і який повертається
Громадськість нагадала, що у 2022 році Кеті Перрі публічно засудила дії Росії, вигукуючи "F**k Putin" під час свого концерту в Лас-Вегасі . Тепер же її співпраця з компанією, яка продовжує діяльність у Росії, сприймається як суперечлива, ідеться у статті.
Діяльність Mondelez у Росії
Mondelez має три фабрики в Росії та продовжує продавати там свою продукцію, включаючи Milka, попри заклики до бойкоту та тиск з боку активістів і акціонерів.
Компанія заявляє, що її російський бізнес є "самостійним", але, за даними Reuters, продукція, така як Toblerone, все ще потрапляє до Росії через "сірий" імпорт.
Та все ж співпраця Кеті Перрі з Milka спровокувала хвилю обурення через діяльність Mondelez у Росії.