Сезон мандрівок 2022: як туристичним компаніям залучити більше клієнтів

17 грудня 2021, 17:31
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Поки деякі регіони України засипає снігом, чимало українців готують валізи, щоб зустріти Новий Рік та Різдво за кордоном. Зокрема, розглядають можливості провести відпустку у теплих країнах. Попри складнощі з пандемією, вакцинованим та тим, хто має свіжі результати ПЛР-тестів, нині відкрито багато цікавих напрямків.

Від колоритної Іспанії до сонячних Об'єднаних Арабських Еміратів – Бізнес 24 розповідає, як туристичним агентствам залучити більше клієнтів, успішно провести сезон та на що звернути увагу.

Читайте також Життя без меж: як працювати, відпочивати та залишатися на зв'язку за кордоном

Актуальний стан туристичної галузі

Туристичний бізнес чи не найбільше постраждав від пандемії COVID-19. Навіть зараз, коли країни послаблюють карантинні обмеження напередодні зимових свят, прогнози ринку залишаються невтішними. Дослідження показують, що туристична галузь не зможе повністю відновитись до рівня допандемійного 2019 року ще щонайменше 2 роки.

Зміни найбільше торкнулись того, яким чином мандрівники обирають напрямки для своїх подорожей. На це передусім впливає відчуття глобальної невизначеності – та чи інша країна може раптово закрити свої кордони. Тому туристи найчастіше шукають пропозиції з гнучким бронюванням і гарантією повернення коштів у разі скасування. Такі фактори є найпріоритетнішими для мандрівників після ціни та самої пропозиції.

Втім, попри всі нюанси пандемії, близько 36% людей у світі зараз перебувають у тому чи іншому виді мандрівки.

36% людей зараз перебувають у тому чи іншому виді мандрівки / Фото Unsplash

На що звернути увагу турагентствам

Не всі туристичні компанії здатні повністю задовольнити попит та очікування клієнтів у таких складних умовах. Саме тому турагентствам потрібно зробити гнучкість найбільшим пріоритетом під час сезону подорожей 2022 року, і таким чином бути попереду конкурентів. Для цього компаніям доступна ціла низка ефективних інструментів.

Наприклад, дізнатись найпопулярніші туристичні напрямки, на які варто робити ставку під час сезону, допоможуть Big Data-рішення від Київстар Бізнес. Завдяки геоаналітиці, доступній у пропозиції від Київстар, туристичне агентство може визначити, куди найчастіше подорожують його клієнти.

Компанія аналізує телеком-поведінку своїх абонентів на основі цілої низки фільтрів, зокрема:

  • дата-трафік;
  • вік;
  • стать;
  • подорожі всередині країни та за кордон;
  • інтереси та вподобання тощо.

Фахівці Київстар можуть у графіках показати замовнику, якими напрямками цікавляться його клієнти найбільше. Завдяки такій статистиці бізнес здатний створити найбажаніші тури у святковий сезон і надалі персоніфікувати власні пропозиції конкретній цільовій аудиторії.

Важливо! Київстар чітко дотримується Законів України "Про інформацію" та "Про захист персональних даних". Компанія не передає і не продає персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з Big Data формуються на основі анонімізованих та зашифрованих даних.

Створіть найкращу пропозицію для своїх клієнтів / Фото Unsplash

Внутрішній туризм

Оскільки глобальні карантинні обмеження досі діють, безліч мандрівників не ризикують вирушати за кордон і обирають відпочинок всередині країни. Влітку 2020 року, коли міжнародні напрямки були недоступними для багатьох українців, стався справжній бум відпочивальників на вітчизняних курортах. Щоправда, у літній сезон 2021 року така тенденція пішла на спад. Наразі популярним є новий феномен туристичної галузі – citybreak.

Що таке citybreak

Формат відпочинку у вигляді коротких канікул, які люди проводять в іншому місті. Статистично для такої короткої відпустки в Україні найчастіше обирають Одесу та Львів – у 2021 році ці міста відвідали у 6 разів більше українців, ніж торік.

Проте зараз дедалі більше міст набувають популярності серед внутрішніх туристів. Зокрема, місцеві пропонують мандрівникам провести відпочинок у незвичному житлі: в юрті, на фермі, у будинку на дереві тощо.

Не варто також забувати й про інший напрям у внутрішньому туризмі – лікувальний. За останні кілька років цей сегмент набув неабиякої популярності, зокрема, цьогоріч влітку попит на такий вид відпочинку зріс на 73% порівняно з 2020 роком. Найпопулярнішими санаторними курортами України, зокрема, є:

  • Трускавець;
  • Моршин;
  • Східниця;
  • Поляна;
  • Шаян.

Для того, щоб туристична компанія все ж визначилась зі своєю цільовою аудиторією та привабила більше клієнтів, радимо скористатись Big Data-рішеннями від Київстар Бізнес. Спеціалісти допоможуть вибудувати портрет клієнта на основі вашої бази контактів і знайти look-alike аудиторію, тобто тих, хто схожий на ваших клієнтів і для кого ваша пропозиція буде найцікавішою.

Провести ефективну комунікацію з наявними та потенційними клієнтами можна завдяки таргетованій SMS-розсилці, яку Київстар також пропонує своїм партнерам на платформі ADWISOR.

Цікаво Київстар посилив партнерство з Microsoft: ще більше можливостей для клієнтів

Оберіть для своєї розсилки столичну молодь, щоб запропонувати провести Новий рік гучною компанією у заміському будинку, або ж запрошуйте батьків разом із дітьми відвідати резиденцію Святого Миколая у своєму місті. Фахівці Київстар працюють з індивідуальними запитами клієнтів та знайдуть найкраще рішення для ваших маркетингових цілей!

Ви можете й самостійно налаштувати розсилання повідомлень, відсортувавши аудиторію за допомогою понад 40 параметрів. Повідомлення надсилатимуться у потрібний вам момент: наприклад, коли людина буде найбільш зацікавлена у покупці туру або проходитиме повз офіс вашого туристичного агентства.

Якщо ваша туристична компанія хоче залучити більше клієнтів, створити найкращі пропозиції мандрівок та успішно провести сезон, скористайтеся ефективними сервісами на основі Big Data від Київстар Бізнес!