Топ-менеджери фінансових послуг вважають, що їх замінить штучний інтелект

23 листопада 2023, 11:42
Читать новость на русском

Джерело:

Fintech Finance

Соцопитування, яке проводилося у Британії та США, показало: 73% керівників зі сфери фінансових послуг вважають, що їх може замінити штучний інтелект. Щодо інших тенденцій майбутнього штучного інтелекту фінансові компанії мають розбіжні думки.

Що показало опитування

В межах дослідження у серпні 2023 року були опитані керівники у банках і страхових компаніях, де працює понад тисяча співробітників. Більшість із них, хоч і мають різко протилежні думки про роль штучного інтелекту, все ж погоджуються, що з часом він замінить їхню роботу.

Читайте також Психологія ціноутворення: які стратегії максимізації прибутку варто взяти до уваги

Основні результати, які отримали дослідники:

    • Індустрія фінансових послуг розділена щодо того, чи є ШІ "другом" (45%) чи "ворогом" (40%), і характеризується поєднанням хвилювання, цікавості, побоювань і страху.
       
    • 50% закладів вже інвестують у ШІ. Інституції Великобританії інвестують від 800 тисяч фунтів стерлінгів до 1,6 мільйона фунтів стерлінгів, тоді як установи США інвестують від 2,1 до 5 мільйонів доларів США.
       
    • Дві третини (66%) керівників очікують зростання доходів завдяки ШІ в середньому на 20% протягом наступних трьох років.
       
    • 57% респондентів вважають, що ШІ призведе до скорочення робочих місць із середнім скороченням штату на 30% протягом наступних трьох років.
       
    • Майже три чверті (73%) керівників очікують, що їхню роботу з часом замінить ШІ.
    Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…

    Як фінустанови ставляться до ШІ

    Штучний інтелект сприймається не однозначно. Приблизно 22% опитаних висловили ентузіазм щодо нього, тоді як 21% визнали, що відчувають певний рівень побоювань через суперечливий характер технології.

    Молодші респонденти, як правило, сприймають ШІ більш позитивно, і лише 38% людей у ​​віці 25-34 років вважають його "ворогом".

    Цікаво! Ці настрої поступово змінювалися зі збільшенням віку, досягнувши кульмінації в тому, що 47% респондентів віком від 55 років бачили ШІ більше як "ворога", ніж "друга".

    Водночас компанії не дійшли згоди щодо впливу ШІ на бізнес. Запити щодо обслуговування клієнтів, перевірка кредитоспроможності клієнтів, автоматизація кредитування, а також дослідження ринку та аналіз даних показали майже однакові результати.

    Зауважте! Хоч думки щодо перспективи впровадження ШІ розділилися, практично кожна фінансова установа вже почала свій шлях з цією технологією.