Укр Рус
25 серпня, 18:33
2

Spotify збільшує тариф: нові функції та плани на глобальний ринок

Основні тези
  • Spotify підвищує ціни на преміум-підписку з 10,99 євро до 11,99 євро в різних регіонах світу, щоб інвестувати в нові функції та досягти 1 мільярда користувачів.
  • Попри зростання цін, кількість преміум-підписок продовжує збільшуватись, що допомогло компанії досягти першого річного прибутку та підвищити вартість акцій на 10%. 

Spotify оголосив про підвищення цін на преміум-підписку на ряді ринків у світі у зв'язку з інвестиціями у нові функції та прагненням компанії досягти 1 мільярда користувачів.

Наскільки зростуть ціни?

Співпрезидент та головний комерційний директор Spotify Алекс Норстром зазначив, що підвищення цін буде супроводжуватися запровадженням нових послуг та функцій, пише 24 Канал з посиланням на Financial Times.

Дивіться також Як монетизувати подкасти через YouTube і Spotify 

На ринках Південної Азії, Близького Сходу, Африки, Європи, Латинської Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону щомісячна вартість преміум-підписки зросте з 10,99 євро до 11,99 євро.

Підвищення цін і коригування тарифів – це частина нашого бізнес-інструментарію, і ми будемо застосовувати його тоді, коли це доцільно,
 – зазначив Норстром. 

Зауважте. Він додав, що компанія продовжуватиме підвищувати цінність для клієнтів, а основна мета, щоб споживач отримував вигоду.

Як змінилась кількість підписок на преміум?

За його словами, попри зростання цін, користувачі продовжують переходити на преміум-підписку, і Spotify зміцнює свою частку на ринку. 

"Трохи більше 3% населення світу регулярно користується нашими послугами. Я бачу ще великі можливості для залучення нових передплатників", – додав Норстром.

Щоправда, підвищення тарифів у поєднанні з заходами щодо оптимізації витрат допомогли компанії досягти свого першого річного прибутку у минулому році. 

На початку серпня Spotify повідомив, що з вересня на деяких ринках підписка Premium подорожчає, що вже призвело до зростання вартості акцій компанії майже на 10%.