Укр Рус
14 серпня, 12:20
2

У Starbucks змінився гендиректор через що акції пішли вгору

Основні тези
  • Новим гендиректором Starbucks став Брайан Ніккол, що призвело до зростання акцій компанії.
  • Компанія зазнала втрати вартості протягом останніх 5 років, але акції зросли на 21% після назначення Ніккола.
  • Elliott Management придбав пакет акцій Starbucks і запропонував розширити раду директорів та розглянути можливість призначення свого кандидата на посаду гендиректора.
  • Новий гендиректор увійшов у компанію, яка змінила бізнес-модель на користь мобільних замовлень, а також стикається з конкурентним середовищем в Китаї та бойкотами на Близькому Сході.

Джерело:

Reuters

Новим директором Starbucks став Брайан Ніккол, керівник мексиканського гриль-бару Chipotle. Після такого рішення акції компанії зросли.

Новий директор Starbucks

Колишній директор Starbucks Лаксман Нарасімхан, який офіційно обійняв посаду генерального директора у квітні 2023 року, був переманений у виробника лізолу Reckitt.

Читайте також Чи зараховується до страхового стажу період відпустки без зарплатні

Протягом останніх 5 років компанія втратила приблизно 20% своєї вартості, а широкий ринковий індекс S&P 500 зріс більш ніж на 80%. У липні попит в США та Китаї значно знизився.

Нагадаємо! Вже у вівторок акції Starbucks зросли на 21%.

Як повідомляється, Starbucks стикається з тиском з боку Elliott Management, який нещодавно придбав значний пакет акцій кавового гіганта вартістю 2 мільярди доларів. Хедж-фонд запропонував компанії розширити раду директорів і розглянути можливість призначення генерального директора Elliott Джессі Кона членом ради.

Елліотт охарактеризував призначення Ніккола як "трансформаційний крок вперед" для компанії. Однак Starbucks рішуче заперечує будь-які заяви про те, що Елліотт відігравав якусь роль у прийнятті рішення про заміну генерального директора.

Новопризначений генеральний директор кавового гіганта вступає на посаду у середовищі, позначеному значними викликами. Нещодавно компанія змінила свою бізнес-модель, надаючи пріоритет мобільним замовленням, відійшовши від традиційних кав'ярень, розрахованих на тривале відвідування.

Зауважте! Starbucks перебувають в конкурентному середовищі Китаю, де компанії-конкуренти знижують ціни на каву. Крім того, заклади кавового гіганта на Близькому Сході зазнають бойкотів з боку палестинців у світлі триваючого конфлікту між Ізраїлем та ХАМАС.