Щоб скоротити витрати: Tesla закрила свій перший шоурум у Китаї
Джерело:
ReutersВиробник електромобілів Tesla закрив свій флагманський виставковий зал у престижному торговому центрі Китаю. Джерела знайомі з ситуацією пов'язали це зі скорочення роздрібних витрат у компанії.
Tesla закрила виставкову залу
У Tesla підтвердили агентству Reuters закриття виставкового залу у престижному торговому центрі Parkview Green у центрі Пекіна. Там розповіли, що перемістили магазин до іншого торгового центру під назвою Raffles City.
Читайте також Гнучкість, надійність та безпека: як і навіщо бізнесу мігрувати у хмару
- Магазин Tesla у Parkview Green був відкритий у 2013 році.
- Він став першим магазином Tesla у Китаї, який було відремонтовано та розширено у 2018 році.
Але слід зауважити, що новий шоурум компанії з виготовлення електромобілів суттєво менший й був відкритий у середині жовтня.
Цікавий факт! Tesla володіє та керує більш ніж 200 торговими точками по всій країні, які демонструють моделі та влаштовують тест-драйви для потенційних покупців.Чому Tesla закриває магазини
У вересні в Tesla повідомляли, що розглядають можливість закриття деяких виставкових залів у розкішних торгових центрах, наприклад, у Пекіні. У компанії це пояснили низькою відвідуваністю на тлі COVID-обмежень.
Tesla також планує приділяти більше уваги магазинам у менш дорогих приміських районах, оскільки працює над досягненням мети генерального директора Ілона Маска щодо покращення обслуговування клієнтів.
- Відтак у Tesla наймають техніків та інший персонал для обслуговування у Китаї. Вебсайт компанії з підбору персоналу показав 305 вакансій у сфері послуг.
- Більша частина магазинів Tesla у Китаї не пропонують послуги з ремонту чи технічного обслуговування та розміщені у місцях з високою орендною платою та обмеженим простором.