Укр Рус
11 червня, 21:24
2

Yabluka поглинає мережу "Цитрус": підтверджено угоду

Основні тези
  • Мережа Yabluka поглинає "Цитрус", об'єднавши близько 70 магазинів, щоб зміцнити позиції в онлайн-торгівлі.
  • Фінансові деталі угоди не розголошуються; "Цитрус" має близько 40 магазинів, а Yabluka – 30.
  • Між засновниками "Цитрус" триває корпоративний конфлікт, що ускладнює структуру бізнесу.

Мережа електроніки Yabluka готується до поглинення одного з ключових гравців ринку – "Цитрус". Угода об'єднає близько 70 магазинів і посилить позиції Yabluka в онлайн-торгівлі.

Деталі угоди

Про це повідомило джерело Forbes Ukraine, обізнане з деталями угоди. Інформацію підтвердив і співвласник Yabluka Артур Гатунок, інформує 24 Канал. 

Дивіться також Кількість ФОПів із податковими боргами досягла рекордного рівня 

"Цитрус приєднується до Yabluka –  ми розвиватимемо саме нашу бізнес-модель", – зазначив Гатунок у коментарі виданню.

Зауважте. Фінансові деталі майбутньої угоди наразі не розголошуються. Станом на червень 2025 року "Цитрус" має приблизно 40 магазинів по Україні, тоді як у Yabluka їх близько 30.

За даними Forbes, сайт інтернет-магазину "Цитрус" щомісяця відвідує понад 600 000 користувачів, що вдвічі більше, ніж у Yabluka. Також мережа має партнерство з Apple через офіційного дистриб'ютора – компанію Asbis.

Передісторія конфлікту

"Цитрус" було засновано Григорієм Топалом і Дмитром Зінченком. З весни 2020 року між ними виник корпоративний конфлікт: за словами Зінченка, Топал усунув його від управління і забрав його частку в бізнесі.

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…
 

У 2021 році Зінченко долучив до конфлікту Геннадія Корбана – відомого гравця на ринку недружніх поглинань. Корбан придбав 50% у компанії ЗТ-Інвест, яка володіє торговими марками "Цитрус". Ще 50% залишилися у Топала.

Структура "Цитрусу" досі залишається фрагментованою – у бізнесу немає єдиної керуючої компанії, він складається з кількох окремих юридичних осіб.