Як контролювати свій бізнес під час кризи: поради для керівників

13 серпня 2024, 12:17
Читать новость на русском

У більшості компаній рано чи пізно наступає кризовий момент. Основною задачею керівника у цей період є своєчасний менеджмент усіх процесів.

Як впоратись з кризою

Якщо компанія перебуває у складному становищі, зазвичай, вона наймає менеджерів та експертів з кризового менеджменту. Водночас важливо, аби у такій ситуації керівник обрав правильну лінію поведінки.

Читайте також Годинників на 10 мільйонів: найдешевший годинник Медведчука - "Москва Кремль"

Що рекомендують керівникам підприємств, які перебувають у кризі:

  • Заспокоїти підлеглих. Керівник має не допустити паніки і налагодити стабільні процеси всередині компанії. Усі підлеглі мають відчувати себе в безпеці, лише так, вони продовжать якісно виконувати свої обов'язки.
  • Більше спілкуватись, особливо з тими, хто звертається за допомогою. Хороший керівник вміє слухати. Навіть тоді, коли йому неприємні деякі факти, він може об'єктивно оцінити ситуацію і виявити проблеми. Часто скарги підлеглих викривають недоліки компанії. Грамотний керівник скеровує свою команду у правильне русло.
  • Відфільтрувати задачі. Керівник має розставити пріоритети. Підлеглі хочуть чітко розуміти, що їм робити і не перебувати в хаосі. Задачі потрібно закривати поступово, аналізуючи та вдосконалюючи робочі процеси.
Зверніть увагу! У плані роботи мають бути окреслені чіткі терміни і обов'язки. Важливо, аби для співробітників ця задача була посильною і зрозумілою. Керівник зобов'язаний "розжувати" своїм підлеглим усі незрозумілі моменти.
  • Лишатися гнучким та відкритим. План, це добре. Однак, розумний керівник завжди готовий до зміни курсу і певних правок. У цьому питанні можна прислухатись до своїх підлеглих, які мають ідеї оптимізації процесів. Є велика ймовірність, що співробітники набули певний досвід і можуть запропонувати свої напрацювання.
Нагадаємо! Українці можуть отримати грант на власну справу.