Красива історія може підкорити всіх: як розповідати про свій бізнес

14 листопада 2023, 18:00
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Сторітелінг – це одна з ключових навичок успішного підприємця. Запустити власну справу або створити класний продукт замало, адже потрібно переконати споживачів стати частиною цієї цікавої історії.

Розповідь про бізнес є такою ж важливою складовою, як і зручність продукту та ефективність процесів, повідомляє 24 Канал. Разом зі Škoda розповідаємо про прості прийоми, які допоможуть зробити історію бізнесу особливою для кожного клієнта. 

Читайте також Бізнес – це ще не все: чому підприємцям варто створити сильний особистий бренд

Як все починалося

Особистий досвід – це завжди безпрограшний варіант. Саме тому на полицях книгарень не затримуються книжки про історію відомих брендів та підприємців, адже усім цікавий шлях, який довелося пройти до вершин, та перешкоди, з якими стикались успішні люди. 

Розповідати про бізнес потрібно правильно / Фото Pixabay

Зазвичай на сайтах компаній представлена лише коротка оповідь у форматі "дата початку роботи – чим займаємося – список відомих клієнтів". Це задовільно для швидкого знайомства, але для довготривалих стосунків з клієнтом самої лише "візитівки" замало.

Помилки – це неодмінна частина історії 

Будьмо відвертими – увесь успіх будується на помилках. Яку б нішу бізнесмен не обрав, помилки завжди будуть частиною його історії. Не варто перетворювати розповідь про бізнес на вітрину, на якій видно лише досконалий результат. 

Виправлення помилок – це те, чим варто пишатися / Фото Unsplash 

Ба більше – проблеми та помилки повинні стати тим, чим людина пишається, адже змогла їх подолати та піти вперед. Відповідно, бренд або компанія одразу заслужать славу тих, хто не зупиняється на половині шляху та виконує завдання попри все, і саме з ним хочеться мати справу. 

Конкурентна перевага – головний козир 

Клієнти повинні розуміти, що саме вони отримають та чому їм варто зупинити пошуки та не звертатися до конкурентів. Не обов'язково з цього починати, але це головний меседж, який підприємець має донести у будь-якій розповіді. 

Розповідайте про свої переваги / Фото Pixabay

Тут навіть можна трішки персоналізувати, використовуючи схожі конструкції:

  • "відгуки наших клієнтів підказали";
  • "ми вирішили зреагувати на потреби покупців";
  • "поспілкувавшись з клієнтами, ми дійшли висновку" тощо.

У такий спосіб можна гучно заявити – для бренду на першому місці є саме потреби та бажання клієнта, і бізнес побудований саме навколо них. 

Місія та інтерактив

Конкретний напрямок – це те, що подобається усім. Стати №1, побудувати соціально відповідальну справу, допомога талантам, розвиток країни – спільна візія завжди викликає бажання крокувати поруч. У таких випадках клієнти не просто звертаються до бізнесу, аби задовольнити свої потреби – вони стають частиною значно більшого процесу. 

Спільний успіх – це завжди цікаво / Фото Unsplash

Окрім того, нові клієнти повинні знати про те, що вони з улюбленим виробником надовго. Тож якщо проводили опитування серед клієнтів, маєте історію успіху, частиною якого було звернення до вашого бізнесу, можете розповісти про перший клієнтів, які з вами з перших днів роботи: усе це – частина історії, яка просто мусить бути доступною для широкого загалу.

Машина – теж частина розповіді 

Розвиток власної справи автоматично пов'язаний із постійним рухом. Навіть при досить високому рівні автоматизації багатьох процесів, чимало питань потрібно вирішувати напряму. До того ж досить часто необхідно діяти швидко. Саме тому краще мати "помічника", який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де проходитимуть важливі переговори.

Усе це є синонімами Škoda Kodiaq. Це великий, потужний, сучасний та просторий семимісний кросовер. Потрібно їхати компанією від 5 до 7 осіб – без проблем, жоден з них не буде скаржитись на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в "родині" Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.

Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про наступні елементи:

  • безключовий доступ;
  • підігрів сидінь;
  • задній парктронік;
  • двозонний клімат-контроль та багато іншого.

Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.

Škoda Kodiaq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda

Власник Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.

Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагманом бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі.