Польський ринок розкоші почав зростати: говорять про роль багатих українців

27 травня 2024, 11:04
Читать новость на русском

Джерело:

KPMG

У Польщі повідомили про те, що ринок розкоші знову пішов догори. Аналітики зазначили, що не останню роль в цьому зіграли забезпечені громадяни України.

За підсумками 2023 року польський ринок предметів розкоші оцінили у 42,4 мільярда злотих. Це приблизно 10,8 мільярда доларів.

Буде цікаво Люди самі все скажуть: як розвивати власну справу завдяки інсайтам

Як повідомляється в аудиторському звіті KPMG, понад половину цих предметів склали автомобілі. Йдеться про автівки класу преміум і люкс. 

На другому місці опинилися розкішні готелі та СПА, трійку лідерів замкнули одяг та аксесуари. Загалом зростання цього ринку склало 12,2%, що трішки перевищує інфляцію у 11,4%.

На думку авторів дослідження, частковий вплив на зростання польського ринку розкоші мають забезпечені українці. 

Прибуття до Польщі громадян України, що працюють у міжнародних корпораціях і мають хороший дохід, також могло сприяти такому зростанню,
– заявив Анджей Марчак, партнер KPMG.

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

Також повідомляється, що попри зростання податкового порогу зросла кількість людей, які заробляють понад 120 тисяч злотих на рік. Через інфляцію зросли зарплати, завдяки чому цю зарплатну позначку почали долати більше людей. 

Раніше ми писали, що уряд розглядає підвищення ПДВ та військового збору для ФОПів.