Розвиватися навіть під час війни: роздрібні мережі збільшили виторг до 1,5 трильйона гривень

13 червня 2024, 12:27
Читать новость на русском

Джерело:

RAU

Українським роздрібним мережам вдалося не просто встояти у складний час війни, а й знайти шляхи розвитку. Їм навіть вдалося наростити виторг, який тепер суттєво перевищує довоєнні показники.

Український ритейл перевершив довоєнні показники 

Українським ритейлерам у 2023 році вдалося збільшити виторг на 30%, або на 380 мільйонів гривень. Загальний показник склав 1,54 мільйона гривень. 

Цікаво Злагодженість вирішує все: як скерувати зусилля команди в одному напрямку

Тобто попри складні умови ритейлерам вдалося не просто зберегти динаміку, а й перевершити довоєнні показники. До прикладу, в 2021 році показник був на рівні 1,44 трильйона, а в перший рік повномасштабного вторгення впав до 1,16 трильйона гривень. 

Обороти ритейлу по сегментах / Інфоографіка RAU 

Найбільший виторг у магазинів продуктів та товарів масового споживання – 491 мільярд гривень. Більш як вдвічі менше у мереж АЗС –203 мільярдів гривень. Також у топі опинилися магазини господарчих та будівельних товарів, магазини техніки, непродуктові оператори та аптеки. 

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

Лідери за виторгом

У трійку лідерів увійшли "АТБ", "Сільпо" та "Епіцентр". 

Власне, половина найбільших за оборотом компаній ритейлу (10 компаній) – це FMCG оператори, серед яких є як великі міжнародні гравці на кшталт Metro чи "Auchan Україна", так і локальні гравці як "Файно-маркет",
– йдеться у дослідженні. 

Лідери українського ритейлу / Інфографіка RAU 

Натомість втратили позиції гравці дитячого ринку. Два великі інтернет-магазини Panama.ua і Pampik.ua припинили роботу. Причини – падіння народжуваності в Україні.