Компанії та бізнес-команди можна порівняти з веслувальниками, розповідає Бізнес 24. Рухатися вперед з максимальною швидкістю можна лише в тому випадку, якщо всі кроки одночасні та спрямовані до єдиної цілі.

Читайте також Послідовність – ключ до успіху: популярні методології прийняття рішень

Разом зі Škoda розповідаємо про методи, які дозволять налаштувати роботу відповідним чином та впевнено прямувати до амбітної мети.

Постановка цілей

Вимірюваність та чітке трактування – це параметри, які відрізняють мрії від цілей. Кожен повинен чітко розуміти, в який момент завдання повністю виконане й можна починати рух до наступної вершини.

Ціль – це про зрозумілість та вимірюваність / Фото Pexels

Окрім того, важливо налаштувати процеси таким чином, аби зусилля кожного члена компанії мало вимірюваний вплив на досягнення спільної мети. Це дозволить ефективно оптимізувати ресурси та бути впевненим у тому, що кожну хвилину компанія працює на своє зростання.

Відстеження прогресу

Прогрес кожної команди та працівника повинні бути доступними для ознайомлення з будь-якого куточка компанії. Йдеться зовсім не про контроль – спільна відповідальність має куди кращий ефект.

Синхронне зростання – позитивний сигнал / Фото Pexels

Окрім того, під час аудиту легко зрозуміти, який саме етап стає "вузькою горловиною" для продукту або послуги. Це дозволить швидко врегулювати завантаженість і краще пропрацювати алгоритм роботи.

Прозорість замість ієрархії

Якщо кожен працівник розуміє спільну ціль та те, як всі працюють на її досягнення, то ієрархічна система втрачає всякий сенс. Очевидно, що поділ компетенцій та досвіду присутній, однак горизонтальна взаємодія сприяє кращій узгодженості.

Команду повинна об'єднувати ціль, а не структура / Фото Pexels

Цей крок також передбачає позитивну зміну корпоративної культури. Зрушення можуть бути тектонічними, однак результат точно вразить.

Циклічний зворотний зв'язок

Коли спілкування з лідерами та працівниками відбувається часто, то менша ймовірність "піти не туди". На маленькій дистанції похибку легше повернути у звичне річище.

Зворотний зв'язок потрібно давати якомога частіше / Фото Pexels

Окрім того, постійна комунікація підвищує мотивацію працівників. Рухатися в одному напрямку – це добре, але коли це підкріплюється позитивним енергетичним імпульсом, то результати перевершують всі очікування.

Автомобіль – це також про узгодженість з цінностями

Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. Адже проблема пересування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко і від цього може залежати майбутнє бізнесу.

Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті. Автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. Сучасний ринок сьогодні пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. Для прикладу, варто звернути увагу на Škoda Karoq, яким можна керувати навіть за допомогою власного смартфона.

Так, завдяки застосунку власник цього авто може стежити одразу за низкою показників:

  • з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити, де саме розташована машина. Головне – доступ до Інтернету;
  • чи зачинені у неї двері та багажник;
  • чи не розряджений акумулятор;
  • скільки пального залишилось у баку.

Такі опції авто дають змогу більш ефективно використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, можна врахувати це у своєму розкладі на день та заздалегідь заїхати на заправку.

Škoda Karoq – автомобіль, який відповідає амбітним викликам / Фото Škoda

Ще одна перевага – можливість розпланувати свій маршрут перед тривалою поїздкою. Завдяки зручним опціям можна з легкістю врахувати зупинку в готелі, заправку авто чи просто зупинки для відпочинку. Весь маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе водія розвіданими дорогами.