Що потрібно для відкриття магазину в Instagram: простий гайд
- Для відкриття магазину в Instagram потрібно перевести акаунт у бізнес-профіль, оформити сторінку як візитівку магазину, підключити Instagram Shopping через Facebook Business Manager, та створити емоційний і привабливий контент.
- Оплата та доставка можуть бути організовані без сайту через Direct, але важливо прописати способи оплати та доставки, а також автоматизувати частину процесів.
Instagram давно вже не лише соцмережа для фото. Сьогодні це повноцінна платформа для онлайн-продажів – особливо для малого бізнесу. Власний магазин у Instagram можна відкрити без складних технічних рішень, але є кілька важливих кроків, які варто врахувати.
Бізнес-профіль — перший крок
Почати варто з того, щоб перевести свій акаунт у бізнес-профіль. Це дасть змогу бачити статистику, запускати рекламу й додавати контактні кнопки. Детальніше розповідає 24 Канал.
Дивіться також Як заробляти в TikTok: усе про монетизацію у 2025 році
Для цього:
- зайдіть у налаштування профілю,
- оберіть "Обліковий запис" і "Перейти на професійний обліковий запис",
- вкажіть нішу (наприклад, одяг, handmade, косметика тощо).
Профіль має "продавати"
Оформлення сторінки – візитівка вашого магазину. Важливо чітко прописати, що ви продаєте, додати актуальні історії (оплата, доставка, відгуки), використовувати якісні фото.
Каталог товарів і Instagram Shopping
Щоб покупці могли бачити ціни прямо у вашій стрічці, потрібно під'єднати Instagram Shopping. Для цього:
- створіть акаунт у Facebook Business Manager,
- під'єднайте каталог товарів через платформу Meta Commerce Manager (можна вручну або через сайт/Shopify),
- зв'яжіть акаунти Facebook та Instagram.
Довідково. Після перевірки (триває кілька днів) зможете тегати товари на фото.
Контент і просування
Продажі в Instagram– це не лише фото товару. Клієнтів залучає емоція, історія, естетика. Варто комбінувати:"живі" фото та відео, рілси з оглядами/розпакуванням, відгуки клієнтів, залаштунки процесу (виробництво, пакування).
Людям цікаво бачити процес та живу історію. Знати, що товаром стоять реальні люди, такі ж як вони, з емоціями та потребами.
Старт нової справи – це постійний рух, безліч завдань та безперервна комунікація. Тому так важливо, щоб авто, в якому ви проводите вагому частину робочого дня, сприяло продуктивності. Розуміючи це, Škoda Octavia пропонує сучасні асистенти руху, підвищений рівень захисту, сучасну мультимедійну систему, бездротове підключення телефону та низку інших опцій, які розширюють звичні можливості С-класу. Цей автомобіль забезпечує впевненість як на дорозі, так і у бізнес-процесах.
Оплата та доставка
Навіть без сайту ви можете приймати замовлення напряму в Direct. Але бажано:
- прописати в закріплених сторіс способи оплати (картка, банківський рахунок),
- вказати способи доставки (Нова пошта, Укрпошта тощо),
- автоматизувати частину процесу – наприклад, використовуючи боти чи Google-форми.