Укр Рус
29 червня, 16:31
2

Світовий попит на алкоголь почав падати: як це позначилося на доходах

Основні тези
  • Світовий попит на алкоголь почав падати. 
  • Популярність пива зросла на 1%, натомість динаміка вина, окрім рожевого, залишається негативною.
  • Найбільший ріст популярності показали вже готові алкогольні коктейлі.

Джерело:

IWSR

Споживачі почали втрачати інтерес до алкогольних напоїв. Негативна динаміка спостерігається вперше за 30 років.

Алкоголь втрачає позиції 

Як показало дослідження, а підсумками 2023 року світові продажі алкогольних напоїв знизилися на 1%. Вперше за 30 років падіння зафіксоване на ключовому ринку – США, там попит на алкоголь знизився на 2%.

Читайте також Подарунок на День народження: SpaceX Ілона Маска отримав рекордну оцінку у сотні мільярдів

Як повідомили автори дослідження, причиною тенденції стали зростання вартості життя та зміна купівельної поведінки. Цікаво, що попри це у грошах ринок алкоголю виріс на 3%.

Поступово поміркованість стає загальноприйнятою, і споживачі приймають її як з фінансових, так і з медичних міркувань, що призводить до довготривалих змін у способі життя,
– пояснили аналітики. 

Які напої найпопулярніші

Пиво зберігає лідерські позиції, його споживання виросло на 1%. Попит на вина падає, популярність зберігає лише рожеве вино.

Джин купують менше, але краще продаються текіла та мескаль. Стабільно зростає у попиті та вартості сегмент готових алкогольних коктейлів. Суттєво виріс ринок безалкогольних напоїв, і аналітики вважають, що позитивна динаміка цього сегмента залишиться стабільною.