Українське зерно поїде в Італію – на Закарпатті вже почали будувати "сухий" порт

14 серпня 2023, 12:27
Читать новость на русском

Джерело:

Бізнес.Район

Блокада Чорного моря російськими окупантами та їх вихід із зернової угоди ускладнили експорт українського зерна. Втім, Україна активно шукає альтернативні шляхи продажу своєї продукції.

Експорт зерна вкрай важливий як для економіки України, так і для глобальної продовольчої безпеки. Партнери готові сприяти створенню сухопутних шляхів експорту, поки російські окупанти блокують Чорне море. 

Цікаво У ногу з часом та з поглядом у майбутнє: що таке агротуризм та як розвивати цей бізнес

"Сухий" порт на Закарпатті та експорт зерна в Італію 

У селі Горонда на Закарпатті збудують мультимодальний логістичний центр для нарощування експорту зернових. Будівництво об'єкта відбувається за сприяння МЗС Італії, куди повинні вирушити наші зернові. Місцева громада виділила під будівництво 40 гектарів землі. 

Для реалізації ідеї міністру економіки Італії Адольфо Урсо довелося об'єднати бізнес-кола своєї країни. До проєкту залучені залізниця та власники портів у Венеції, Вероні, Трієсті. Усі вони стали засновниками нового терміналу.

Сміливість – ознака успішних людей, які не женуться за трендами, а створюють їх. Зі Škoda Kamiq ви відчуєте це повною мірою! Завдяки емоційному дизайну компактний кросовер виділяється із загального потоку машин, а комфортний інтер’єр та продумані функції зроблять пересування міськими джунглями приємною забавою, навіть у понеділок чи в години пік.

Нове підприємство працюватиме на базі вузькоколійки європейського зразка. "Сухий" порт повинен сполучити Україну з італійськими портами, звідки наша продукція вирушатиме до інших країн світу. 

Ми шукали якусь логістичну платформу з географічно зручним розташуванням, щоб обов'язково була присутня широка й вузька колія. Тому ми вирішили відновити нашу вузькоколійку. Йдеться про зарослі чагарником порожні території,
– розповів голова громади на Закарпатті Іван Туряниця. 

Вартість логістики планують знизити шляхом контейнеризації та інтеграції у логістичну культуру ЄС. Термінал матиме доступ до  вузькоколійних залізниць Словаччини, Угорщини та Румунії.

Також повідомляється, що Італії вкрай цікава така співпраця, адже вона імпортує багато пшениці та інших зернових з України.