"Ти блекоти об'ївся": у Дніпрі диспетчерка відмовилася надсилати швидку на ДТП з постраждалими
Джерело:
"ДніпроTV"У Дніпрі зателефонували у швидку, оскільки була потрібна допомога потерпілим у ДТП. Однак диспетчерка почала грубити, а згодом взагалі кинула слухавку. Це сталося, бо чоловік не відповів на її запитання.
Аварія, про яку мовиться трапилася приблизно о 1 годині ночі 20 липня. Там біля мотоциклу лежали хлопець і дівчина. Вони просили про допомогу.
Інший випадок Почитай, бл*, умови: у Києві таксист Bolt нахамив пасажирці – відео 18+
Житель Дніпра, який хотів викликати швидку / Скриншот 24 каналу
Сказав, що він не лікар
Подзвонив до швидкої очевидець Володимир. У нього почали запитувати, скільки років потерпілій, які в неї травми. Коли диспетчерка знову запитала, які травми в потерпілої, він сказав, що не є лікарем. Тоді працівниця швидкої запитала "Ти що білини об'ївся?".
Згодом вона кілька разів повторила запитання про травми. На це чоловік давав ту ж відповідь. Однак, коли він запитав диспетчерки "ти нормальна?", жінка кинула слухавку.
Швидку на це місце все ж направили, оскільки її також викликали інші люди. Володимир згодом зазначив, що вважає таку поведінку диспетчерки непрофесійною.
Діалог із диспетчером швидкої в Дніпрі / Візуалізація "ДніпроTV"
Як все пояснили у швидкій
Згодом цю ситуацію прокоментували в обласному Центрі екстреної медичної допомоги. Там повідомили, що відповідати на такі запитання диспетчера справді потрібно.
Ми маємо знати скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, або ж із підстанції. Щоб знати, чи спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину,
– сказав директор Центру Радій Шевченко.
Він додав, що людина зобов'язана відповісти на так званий чек-лист. Він є стандартним не лише в Україні, а й у цілому світі. Однак він не пояснив, чому диспетчерка кинула слухавку.
Зверніть увагу! 16 червня на одному з ринків Харкова літня жінка впала та розбила голову. Швидка довго не їхала