Аварія, про яку мовиться трапилася приблизно о 1 годині ночі 20 липня. Там біля мотоциклу лежали хлопець і дівчина. Вони просили про допомогу.

Інший випадок Почитай, бл*, умови: у Києві таксист Bolt нахамив пасажирці – відео 18+

Диспетчерка швидкої хамила в Дніпрі ДТП Постраждалі
Житель Дніпра, який хотів викликати швидку / Скриншот 24 каналу

Сказав, що він не лікар

Подзвонив до швидкої очевидець Володимир. У нього почали запитувати, скільки років потерпілій, які в неї травми. Коли диспетчерка знову запитала, які травми в потерпілої, він сказав, що не є лікарем. Тоді працівниця швидкої запитала "Ти що білини об'ївся?".

Згодом вона кілька разів повторила запитання про травми. На це чоловік давав ту ж відповідь. Однак, коли він запитав диспетчерки "ти нормальна?", жінка кинула слухавку.

Швидку на це місце все ж направили, оскільки її також викликали інші люди. Володимир згодом зазначив, що вважає таку поведінку диспетчерки непрофесійною.

Диспетчерка швидкої хамила в Дніпрі ДТП Постраждалі
Діалог із диспетчером швидкої в Дніпрі / Візуалізація "ДніпроTV"

Як все пояснили у швидкій

Згодом цю ситуацію прокоментували в обласному Центрі екстреної медичної допомоги. Там повідомили, що відповідати на такі запитання диспетчера справді потрібно.

Ми маємо знати скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, або ж із підстанції. Щоб знати, чи спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину,
– сказав директор Центру Радій Шевченко.

Він додав, що людина зобов'язана відповісти на так званий чек-лист. Він є стандартним не лише в Україні, а й у цілому світі. Однак він не пояснив, чому диспетчерка кинула слухавку.