Що відомо про компанію "Українські вертольоти", гелікоптер якої розбився у Кременчуці
Увечері 25 січня у Кременчуці Полтавської області зазанв катастрофи гелікоптер, який належить компанії "Українські вертольоти". Внаслідок інциденту загинули чотири члени екіпажу.
З відкритих джерел відомо, що Дніпровське ЗАТ "Українські вертольоти" – це найбільша вертолітна компанія України, пише ресурс Inforesist.
Читайте також: Очевидці авіакатастрофи в Кременчуці вказали на нову версію трагедії
Зокрема, з 2003 року компанія займається миротворчими, гуманітарними, природоохоронними місіями, а також має статус офіційного перевізника ООН, Всесвітньої продовольчої програми та Міжнародного комітету Червоного хреста.
Зазначається, що "Українські вертольоти" здебільшого перевозять гуманітарні вантажі та людей, гасять пожежі в різних куточках світу.
Головою правління та генеральним директором компанії є Ткаченко Володимир Володимирович, який володіє 39% акцій компанії, ще 61% акцій належать його дружині Олександрі Ткаченко.
До слова, "Українські вертольоти" не мають жодного власного гелікоптера – їхній парк налічує 28 бортів, 12 з яких є орендовані у МВС і ще 16 – у Збройних Сил України.
Зауважимо, що щомісяця за використання кожної машини перевізник платить державі щонайменше 30 тисяч гривень, хоча, як приклад, у 2016 році вони заробили понад 10 мільйонів доларів.
До слова, у 2007 році Міноборони під керівництвом Анатолія Гриценка, який працював в уряді Юрія Єханурова, періодично судилося з "Українськими вертольотами" через незаконне, на їхню думку, продовження оренди бойових машин вартістю у півмільйона доларів. Однак згодом процес було призупинено, а посприяли цьому високопоставлені чиновники з Генпрокуратури та Секретаріату Президента.
Зауважимо, що компанія не повернула ЗСУ вертольоти навіть з початком АТО, натомість зажадала у Міноборони надати їй інші борти під приводом того, що доведеться заплатити ООН штраф у розмірі 40 мільйонів доларів. Це при тому, що до договору оренди було підписано додаткову угоду про повернення бойових машин протягом 15 днів в разі настання форс-мажорних обставин.
Читайте також: Аварію гелікоптера у Кременчуці показали з висоти пташиного польоту: фото та відео
Як підкреслюють ЗМІ, МВС навіть не намагалося повернути свої 12 вертольотів – представники силовиків на суді не були та претензії прокуратури не підтримували.
У мережі своєю чергою про компанію негативно відгукують її колишні працівники. За їхніми словами, "будь-яка сторона компанії – негативна": методи роботи – абсолютно совдепівські, зарплату не платять або затримують, співробітників вважають рабами та постійно ображають.