Чи окупилось Євро-2016 для організаторів? Цікаві цифри
Євро-2016 закінчилось півтора тижня тому, тож організатори потихеньку підводять підсумки, в тому числі і фінансові. Організація такого масштабного дійства – недешева річ, однак, як показує практика, прибутки покривають витрати.
Традиційно у найбільшому виграші – Європейський союз футбольних асоціацій (УЄФА), який володіє усіма комерційними правами на проведення Чемпіонатів Європи з футболу.
За словами генерального секретаря УЄФА Теодора Теодорідіса, організація вклала на підготовку до турніру 1,1 мільярда євро, а заробила майже вдвічі більше – 1,93 мільярда. Найбільше грошей УЄФА отримав від продажу телевізійних прав, традиційно багато грошей принесли продаж квитків, а також прибутки від реклами. У турніру було 10 офіційних глобальних спонсорів – Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Continental, Hisense, Hyundai-Kia, McDonald's, Orange, SOCAR та Turkish Airlines та 6 національних, які й принесли УЄФА 470 мільйонів євро.
Загалом чистий прибуток УЄФА від Євро-2016 склав 830 мільйонів євро – на 34% більше, ніж вдалося заробити на чемпіонаті Європи-2012. Не в останню чергу ріст прибутків пов'язаний з тим, що цьогоріч у фінальній частині грали не 16, а 24 команди (відповідно, було проведено більше матчів).
Читайте також: Хто найбільше заробив на Євро-2016? Цікава інфографіка