Чому пенсіонер може втратити право на виплати

8 серпня 2024, 14:23
Читать новость на русском

Джерело:

ПФУ

Пенсіонер зобов'язаний повідомляти ПФУ про зміну певних даних. Якщо особа не надасть Пенсійному фонду цю інформацію, їй може не надходити пенсія.

Яку інформацію потрібно надавати ПФУ

Пенсіонер має інформувати ПФУ про зміну деяких даних. Зокрема, про отримання документів нового зразка, наприклад,  ID-картки замість старого паспорта.

Читайте також Найнижчий рівень за 1,5 року: транзит російського газу через Україну впав

Щоб не втратити право на виплати, пенсіонери повинні обов’язково інформувати Пенсійний фонд про зміну персональних даних. Зокрема, інформація про зміну персональних даних потрібна для коректного заповнення документів,
– йдеться у повідомленні ПФУ.

Також ПФУ потрібно сповіщати про:

  • зміну прізвища, імені чи по батькові;
  • зміну місця реєстрації;
  • працевлаштування;
  • звільнення з роботи;
  • початок та закінчення підприємницької діяльності;
  • отримання нового РНОКПП.

Звернутись у ПФУ пенсіонер може як онлайн, так і офлайн:

  • через електронний портал Пенсійного фонду;
  • завітати у відділенні ПФУ.
Зверніть увагу! Про зміну вказаних даних ПФУ потрібно сповіщати протягом 10 днів.