7 листопада,
14:55
Які документи потрібні для оформлення субсидії
Основні тези
- Для оформлення субсидії потрібно подати лише заяву та декларацію.
- Документи можна подати у відділенні ПФУ, ЦНАП, через застосунок Дія, портал Пенсійного фонду або надіслати на адресу територіального відділення ПФУ.
Громадяни, які не можуть самостійно оплачувати комуналку, мають право на оформлення субсидії. Тобто, спеціальної допомоги від держави.
Що потрібно для оформлення субсидії
Зараз в Україні діє спрощена система оформлення субсидії. Громадянину достатньо подати лише заяву та декларацію, повідомляє 24 Канал з посиланням на Урядовий портал.
Читайте також Злотий різко впав: на скільки здешевшала польська валюта за день
В деяких випадках особі потрібно додати певні документи:
- договір оренди (якщо субсидію хоче отримати особа, яка орендує житло);
- акт обстеження матеріальних умов;
- довідка про статус ВПО;
- копія договору про реструктуризацію наявної заборгованості тощо.
Де можна подати документи для оформлення субсидії:
- у відділенні ПФУ;
- у центрі надання адміністративних послуг;
- через застосунок Дія;
- через електронний портал Пенсійного фонду;
- надіслати на адресу територіального відділення ПФУ.
Зверніть увагу! Документи для оформлення субсидії можна також подати через уповноважених осіб виконавчого органу міської, селищної чи сільської ради у відповідній територіальній громаді.