Коли є ажіотаж – контролювати ціни важко, — Мінагрополітики
6 березня 2015,
11:43
Читать новость на русском
Паніка не викликана спланованою акцією великих торгових мереж. Про це розповів радник міністра агрополітики та продовольства Дмитро Шульмейстер.
За словами радника, торгівельні мережі працювали у три зміни, щоб фасувати і доставляти в магазини продукцію. Вони робили все, щоб погасити полум'я ажіотажу.
Повний випуск програми "Ми разом" дивіться тут.
"Коли є ажіотаж – контролювати ціни важко. Коли терміново потрібно ввести продукцію, а транспорту нема, то люди готові платити будь-які кошти, щоб привезти муку чи цукор. І ця терміновість впливала на ціну", — каже Дмитро Шульмейстер.