Автогаз продовжує дешевшати: яка ціна пального на АЗС 4 липня
Роздрібна ціна автогазу продовжує суттєво падати вже декілька днів поспіль. У запорізькій мережі ZOG продукт здешевшав на 5 гривень. Завдяки чому вдалось покращити ситуацію на ринку пального та скільки коштує бензин і дизель на АЗС – розповідаємо далі.
Як подешевшав газ на різних АЗС 4 липня
Середня ціна автогазу з 1 по 4 липня знизилась на 1,22 гривні за літр, завдяки тому, що деякі АЗС суттєво знизили ціну від 0,5 до 5 гривні за літр. Про це свідчать дані щоденного цінового моніторингу Консалтингової групи "А-95", передає портал Enkorr.
Може зацікавити Скільки коштує долар і євро 4 липня: курс валют в обмінниках і на чорному ринку
- На 5 гривень автогаз подешевшав у запорізькій мережі ZOG, до 37 гривні за літр.
- На 3,5 гривні – на дніпропетровські мережі VostokGaz, до 37,39 гривні за літр.
- На 3 гривні – на станціях "Укрнафта", до 36,95 гривні за літр.
- На 2 гривні – у мережі SOCAR, до 37,98 гривні за літр. На стільки ж ціна опустилася на станціях "Нефтек" та "Авантаж".
- На 1,99 гривні – на "Авіас", до 37,92 гривні за літр.
- Від 0,5 до 2,1 гривні знизили ціну так мережі як Shell, Укргазвидобування, BVS, UPG, Mango, Rodnik та Chipo
Завдяки чому автогаз подешевшав
Як зазначили в "А-95", зменшення роздрібних цін зумовлено збільшенням обсягів постачання автогазу в Україну й збалансуванням попиту на нього. Так, за місяць середня вартість гуртових партій СВГ на умовах самовивозу зменшилася приблизно на 20%, з 67 до 55 тисяч гривень за тонну.
Ціна пального на АЗС 4 липня
Середня роздрібна ціна літра пального на різних АЗС, як передає auto.ria, виглядає наступним чином:
- Бензин А-95 – 50,61 гривні;
- Бензин А-92 – 49,50 гривні;
- Дизельне паливо – 56,38 гривні.
- Автогаз – 38,18 гривні.
Ситуація на ринку пального
Директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн розповів, що ситуація на ринку пального в Україні покращилась, однак щоб більше не виникало дефіциту на АЗС, потрібно продовжувати збільшувати обсяги імпорту. На думку експерта основним кроком, який дозволив "розрядити" ситуацію на ринку пального в Україні стало скасування державного регулювання цін.
Через це за минулий місяць-півтора зросло постачання пального, кількість операторів, імпортерів в Україні зараз у 2,5 раза більша, ніж було до війни,
– заявив Куюн.
Чи може знову виникнути дефіцит пального в Україні
Куюн зауважив, що попереду Україну чекають пікові місяці за обсягом споживання пального – серпень – вересень. Тож розслаблятись зарано.
В нас попереду серпень, вересень, а це пікові місяці навантаження на пальне. Бо це завжди жнива, активізація бізнесу, там треба буде ще більше пального і привозити його буде все складніше,
– поділився він.
Експерт зазначив й те, що зараз світ вступає у фазу серйозного дефіциту пального. "Для Європи великою проблемою буде відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде все важче знаходити пальне", – підсумував Куюн.
Нагадаємо, що Україна постачає пальне з Європи. В червні зайшло близько 600 тонн нафтопродуктів: 400 тонн – дизель, 200 тисяч тонн – це бензин та скраплений газ, як раніше розповідав Голова комітету Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрій Герус.
Bybit – це криптобіржа, яка демонструє один з найвищих темпів росту у світі. Вже понад 3 мільйони користувачів купують, продають криптовалюту та торгують популярними монетами за різними типами контрактів разом з Bybit.Детальніше – Сергій Куюн про ситуацію з пальним та прогнози на наступні місяці: відео