Витрати на рекламу в Росії у 2012 збільшаться на 11%

13 грудня 2011, 16:11
Читать новость на русском

Витрати на рекламу у Росії наступного року збільшаться лише на 11%, проти обіцяного влітку 17-відсоткового зростання. Найменше збільшення доходів - всього на 3-4% - очікує радіомовників та операторів зовнішньої реклами.

Такий прогноз розвитку російського ринку оприлюднила Group M, повідомляє "Коммерсантъ".

За даними Group M, за результатами року зростання видатків на рекламу очікується на рівні 24%, до 307,4 млрд руб., наступного року - на 11%, до 340,4 млрд руб.

У ключовому для рекламного ринку сегменті - на ТВ - у наступному році група прогнозує 10-відсоткове зростання рекламних доходів. Водночас, затрати на радіорекламу збільшаться наступного року тільки на 3%, до 13,9 млрд руб., на зовнішню рекламу - на 4%, до 39,7 млрд руб.

Зазначимо, Group M, що управляє медіаагентствами британського комунікаційного холдингу WPP, публікує свої глобальні прогнози раз у півроку. У кожному звіті компанія дає окремі оцінки щодо всіх країн присутності.