Такий прогноз розвитку російського ринку оприлюднила Group M, повідомляє "Коммерсантъ".
За даними Group M, за результатами року зростання видатків на рекламу очікується на рівні 24%, до 307,4 млрд руб., наступного року - на 11%, до 340,4 млрд руб.
У ключовому для рекламного ринку сегменті - на ТВ - у наступному році група прогнозує 10-відсоткове зростання рекламних доходів. Водночас, затрати на радіорекламу збільшаться наступного року тільки на 3%, до 13,9 млрд руб., на зовнішню рекламу - на 4%, до 39,7 млрд руб.
Зазначимо, Group M, що управляє медіаагентствами британського комунікаційного холдингу WPP, публікує свої глобальні прогнози раз у півроку. У кожному звіті компанія дає окремі оцінки щодо всіх країн присутності.