Для чого банкам відділення та яке у них майбутнє: думка експерта

21 травня 2021, 08:51
Читать новость на русском

Джерело:

"Мінфін"

Банки – один із видів установ з надання фінансових послуг, який протягом останніх 10 років активно спонукає своїх клієнтів переходити в онлайн. Дистанційне обслуговування, у порівнянні з очним, дозволяє зменшити витрати компаній у 20 разів.

За різними оцінками, 60 − 70% всіх витрат універсальних банків припадає на фінансування відділень. Однак саме фізичні представництва водночас генерують і таку ж частку доходу фінансових установ.

Цікаво Що робити, якщо постійно думаєш про гроші: 3 стратегії від психотерапевта

Чи зникнуть у майбутньому відділення банків

На думку засновника і стратегічного директора IDNT Миколи Чумака, найближчим часом фізичні відділення банків все ще існуватимуть, однак суттєво зменшиться їх кількість.

За останній рік фінансові установи України вже закрили понад 1 000 своїх представництв. Така тенденція має як позитивні, так і негативні наслідки для банкірів.

Банкіри мріють, щоб будь-яку операцію можна було здійснити онлайн, одним натисканням пальця. Але у цьому випадку клієнту легко змінити фінансову установу. Якщо у бренду немає в онлайні чудового емоційного контакту з клієнтом, то є ризик легко його втратити,
– пояснює експерт.

Саме тому, за словами Миколи Чумака, зараз банки намагаються створювати навколо себе спільноти клієнтів, вибудовувати відносини, ставати фінансовим консультантом, партнером в житті клієнта, розмовляти з ним не тільки про фінансові справи, але й розв'язувати персональні та бізнес-проблеми.

До теми Рух грошей: що таке банки, як вони працюють та які їх функції

Майбутнє банків

На думку Миколи Чумака, банкам у майбутньому доведеться фокусуватися одразу на двох, певною мірою протилежних напрямках:

  1. Бути абсолютно досконалими у своїх транзакціях, у швидкості обслуговування, точності та чіткості. Саме за цими функціональними характеристикам клієнт буде ставити оцінку банку.
  2. Не втрачати людський контакт. Отримати його можна тільки у відділенні, але має змінитися його роль. Відділення має стати насамперед тим місцем, де будуть вибудовуватися відносини, проходитиме навчання клієнта, підвищуватиметься його фінансова грамотність.
Порада! Підвищуйте власний рівень фінансової грамотності самостійно. Роздрукувати навчальні матеріали допоможуть принтери Canon серії MegaTank, які є дуже економними, адже собівартість друку однієї сторінки А4, за умов використання оригінальних чорнил, становить усього 46 копійок з урахуванням паперу.