Шкарлет назвав завдання МОН на 2021 рік: що в пріоритеті
На засіданні Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій міністр освіти Сергій Шкарлет презентував звіт роботи за 2020 році та розповів про завдання команди на цей рік. Зокрема, одними з ключових пріоритетів МОН є реформа "Нової української школи" на рівні базової середньої освіти та розбудова інклюзивної освіт
Джерело: Міністерство освіти і науки
За його словами, одна з головних цілей на наступний рік – забезпечити доступ дітей з особливими освітніми потребами до якісної освіти.
Цікаво Збільшене навантаження та недобір годин: чи зміниться типова навчальна програма для 5 – 9 класів
Серед пріоритетних цілей на 2021 рік:
- удосконалення системи дошкільної освіти;
- забезпечення наступності й послідовності між дошкільною та загальною середньою ланками освіти;
- упровадження реформи "Нова українська школа" на рівні базової середньої освіти;
- удосконалити систему позашкільної освіти в умовах децентралізації;
- затвердити стратегію розвитку професійної освіти до 2023 року та впровадити стратегію розвитку вищої освіти на 2021–2031 роки;
- розвивати всі заклади освіти.
Стратегічні цілі, завдання і заходи плану розроблені за умовами пріоритетів державної політики у сфері освіти і науки до 2024 року, з урахуванням указів президента, законів, програми діяльності уряду та інших,
– зазначив Шкарлет.
Міністр освіти і науки розповів, що у 2020 році МОН виконало такі завдання:
- створили умови, які допоможуть подолати черги до садочків та оновили зміст дошкільної освіти;
- оновили зміст шкільної освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя;
- вдосконалили систему Інклюзивно-ресурсних центрів та забезпечили заклади освіти допоміжними засобами для осіб з особливими освітніми потребами;
- створили безпечне, сучасне, комфортне, інклюзивне та мотивувальне для всіх учнів середовище в садочках та школах;
- почали вдосконалювати мережу закладів професійної освіти відповідно до потреб регіональних ринків праці;
- розширили доступ вступників, які мешкають на тимчасово окупованих територіях, до навчання в українських вишах;
- створили умови для інтеграції до європейського та світового дослідницького просторів українських вчених.
Проте це ще не всі плани на цей рік. Докладніше з ними можна ознайомитися в презентації за посиланням.