Шкарлет назвав завдання МОН на 2021 рік: що в пріоритеті

4 лютого 2021, 10:07
Читать новость на русском

На засіданні Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій міністр освіти Сергій Шкарлет презентував звіт роботи за 2020 році та розповів про завдання команди на цей рік. Зокрема, одними з ключових пріоритетів МОН є реформа "Нової української школи" на рівні базової середньої освіти та розбудова інклюзивної освіт

Джерело: Міністерство освіти і науки

За його словами, одна з головних цілей на наступний рік – забезпечити доступ дітей з особливими освітніми потребами до якісної освіти.

Цікаво Збільшене навантаження та недобір годин: чи зміниться типова навчальна програма для 5 – 9 класів

Серед пріоритетних цілей на 2021 рік:

  • удосконалення системи дошкільної освіти;
  • забезпечення наступності й послідовності між дошкільною та загальною середньою ланками освіти;
  • упровадження реформи "Нова українська школа" на рівні базової середньої освіти;
  • удосконалити систему позашкільної освіти в умовах децентралізації;
  • затвердити стратегію розвитку професійної освіти до 2023 року та впровадити стратегію розвитку вищої освіти на 2021–2031 роки;
  • розвивати всі заклади освіти.

Стратегічні цілі, завдання і заходи плану розроблені за умовами пріоритетів державної політики у сфері освіти і науки до 2024 року, з урахуванням указів президента, законів, програми діяльності уряду та інших,
– зазначив Шкарлет.

Міністр освіти і науки розповів, що у 2020 році МОН виконало такі завдання:

  • створили умови, які допоможуть подолати черги до садочків та оновили зміст дошкільної освіти;
  • оновили зміст шкільної освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя;
  • вдосконалили систему Інклюзивно-ресурсних центрів та забезпечили заклади освіти допоміжними засобами для осіб з особливими освітніми потребами;
  • створили безпечне, сучасне, комфортне, інклюзивне та мотивувальне для всіх учнів середовище в садочках та школах;
  • почали вдосконалювати мережу закладів професійної освіти відповідно до потреб регіональних ринків праці;
  • розширили доступ вступників, які мешкають на тимчасово окупованих територіях, до навчання в українських вишах;
  • створили умови для інтеграції до європейського та світового дослідницького просторів українських вчених.

Проте це ще не всі плани на цей рік. Докладніше з ними можна ознайомитися в презентації за посиланням.