Допомога на різних рівнях: які напрямки благодійної діяльності реалізовує Київстар
З 22 лютого 2022 року Київстар активно підтримує державу, ЗСУ та своїх абонентів. За майже півтора року загальна сума допомоги перевищила 1,162 мільярда гривень. Ключовими напрямками благодійної діяльності стали забезпечення гуманітарних потреб армії, відновлення інфраструктури, кіберзахист, розмінування території України та підтримка вразливих верств населення.
Компанія зосередила свою підтримку на реалізації проєктів, які допомагають Україні долати непрості часи та наближають перемогу. Що вдалося реалізувати національному телеком-оператору на сьогодні, розповідає 24 Канал.
Дивіться також Київстар передав до центру "Незламні" у Львові перше обладнання задля допомоги дітям з опіками
Допомога на понад 1 мільярд гривень
Забезпечення гуманітарних потреб ЗСУ, відновлення цифрової інфраструктури, протидія кіберзлочинам, розмінування території України, підтримка медичних закладів, забезпечення безкоштовним зв'язком захисних об`єктів цивільної оборони, допомога вразливим верствам населення – це лише частина благодійної роботи, яку вдалося реалізувати компанії Київстар за період повномасштабного вторгнення Росії.
Національний телеком-оператор на постійній основі надає підтримку українцям та ЗСУ, а також перераховує кошти спеціалізованим благодійним фондам.
Напрямки благодійної діяльності Київстар / Фото Київстар
Наразі фінансова підтримка компанії становить 1,162 мільярда гривень, які були розділені між такими проєктами:
- 300 мільйонів гривень – на відновлення цифрової інфраструктури України;
- 55 мільйонів гривень – для посилення кіберзахисту країни;
- 45 мільйонів гривень перераховано фонду "Повернись живим";
- 10 мільйонів гривень – для оснащення інженерно-саперних груп у межах ініціативи "Нам тут жити";
- 10 мільйонів гривень отримав Національний реабілітаційний центр "Незламні" на обладнання для лікування дітей з опіками:
- понад 500 мільйонів гривень виділено на забезпечення безкоштовних послуг зв'язку для захисних об'єктів цивільної оборони, навчальних закладів, що постраждали від руйнувань, лікарів, абонентів на деокупованих територіях.
Окрім цього, з перших днів вторгнення Київстар підтримує своїх співробітників, які знаходяться на військовій службі в лавах ЗСУ, нараховуючи їм щомісяця заробітну плату.
Важливо, що у проєктах допомоги ЗСУ та населенню України беруть участь як співробітники й волонтери компанії, так і абоненти. Зокрема співробітники Київстару перерахували 2,2 мільйона гривень власних коштів на благодійні проєкти, а абоненти за допомогою SMS, "Допомога ЗСУ" та інших наданих компанією послуг зібрали понад 46 мільйонів гривень. Ці кошти були перераховані до фондів "Повернись живим", "Твоя опора", "Let's help", "Карітас Україна" та інші.
Крім допомоги ЗСУ та суспільству, Київстар відновлює та розвиває телеком-інфраструктуру України, інвестує в енергонезалежність мобільної мережі, підключає до безкоштовного інтернету укриття та модульні містечка для переселенців.