Київське метро відмовляється від жетонів: як тепер платити за проїзд
З 16 грудня у київському метро починається процес відмови від використання жетонів.
Радник керівника КП "Київський метрополітен" Наталка Макогон розповіла, як тепер кияни та гості міста розраховуватимуться за проїзд, передає 5 Канал.
На сьогодні введено обмеження. Це означає, що кожна людина зможе купити декілька жетонів або безконтактну картку, проїзні та інші безконтактні інструменти. Крім того, в автоматах, які встановлено на кожній станції, людина зможе придбати бажану кількість жетонів,
– зазначила вона.
За її словами, сплатити за проїзд можна безпосередньо на турнікеті, використовуючи власну безконтактну банківську картку, з якої автоматично буде знято суму, що відповідає вартості проїзду, а точніше навіть нижче – 3,5 гривні.
Це полегшує життя пасажирам, адже їм не доведеться стояти у чергах до кас, шукати суму "під розрахунок" для придбання жетонів у автоматі або заздалегідь поповнювати пластиковий проїзний квиток,
– підкреслила радник керівника "Київського метрополітену".
Також представниця комунального підприємства зауважила, що можна придбати картку метрополітену в касі, залогова вартість якої складає 12 грн. Її треба поповнювати на ту кількість поїздок, яку вважаєте за потрібне, а придбати можна навіть одну поїздку.
Люди, які належать до пільгових категорій столиці, наразі розраховуються "карткою киянина", а загальноукраїнські пільговики проходять за ручним контролем, показуючи оригінали своїх посвідчень. Студенти ж мають студентські квитки. Тобто більша частина населення вже користується картковою системою сплати за проїзд,
– додала Макогон.
Крім того, жетони можна буде купити в автоматах, до моменту повної реалізації реформи. Щодо турнікетів зазначили, що "наразі на станціях існують турнікети, які слугують спеціально для людей які користуються банківською карткою".
Ці турнікети під всі види карток: картка киянина, проїзний метрополітену, безконтактна картка метрополітену і банківська картка,
– резюмують у прес-центрі.
Читайте також: Метро на Троєщину не поїде, у КМДА знайшли альтернативу