"Нова пошта" відмовилась компенсувати 4 тисячі доларів за втрачену посилку: пояснюємо чому

12 серпня 2021, 18:19
Читать новость на русском

Джерело:

"Наш Киев"

"Нова пошта" відмовилась компенсувати 4 тисячі доларів за втрачену посилку. Клієнту запропонували лише 200 гривень – у таку суму він її сам оцінив.

Хоча реальна вартість речі, яка була у коробці, становить 4 тисячі доларів. Це був пристрій для видобутку криптовалюти Asic-майнер.

Інший інцидент Вибухнули поштомати "Нової пошти" в Києві та Одесі: фото

Машина "Нової пошти" просто згоріла

Максим С. придбав його на сайті Alibaba й надіслав пристрій із Запоріжжя у Київ. Але посилка не дійшла – сталась аварія й машина "Нової пошти" згоріла разом з усіма пакунками.

У своєму дописі на сторінці фейсбуку Максим С. повідомив, що посилку оцінив мінімально, бо раніше ніяких проблем з доставкою не було.

Відправлений був Asic-майнер вартістю 4000 доларів. Оцінений він був мною мінімально, бо проблем ніколи не виникало,
– написав клієнт.

Коли посилка не дійшла до одержувача, то чоловік звернувся на гарячу лінію. Там йому відповіли, що посилка зникла, а згодом повідомили, що вона згоріла разом з машиною.

Пост Максима С. / Скриншот з фейсбуку

Що відповіли на претензію клієнта

Клієнт написав претензію й вимагав компенсувати йому реальну вартість товару. Однак, компанія відмовилась виплачувати таку суму й запропонували лише 200 гривень, що дорівнювало оголошеної вартості посилки.

Така компенсація передбачена публічним договором про надання послуг "Новою поштою".

Претензія Максима С. / Скриншот

Відповідь "Нової пошти" на претензію / Скриншот Максима С.

Компенсують всім клієнтам втрату вантажу

У коментарях до публікації Максима С. компанія написала, що компенсує всім клієнтам втрату вантажу відповідно до оголошеної вартості.

Через деякий час представник компанії написав, що компенсацію клієнту виплатять, однак не уточнив, в якому саме розмірі. А сама публікація з фейсбуку була видалена.

З клієнтом зв'язалися в індивідуальному порядку й повідомили рішення,
– зазначили в компанії.

Коментарі "Нової пошти" під дописом Максима С. / Скриншоти з фейсбуку

Чим закінчилась історія – невідомо

Чим закінчилась ця історія й чому клієнт видалив пост, в "Новій пошті" не повідомили, мовляв, їм нічого додати до тієї інформації, яка вже є у ЗМІ.

Редакція сайту 24 каналу звернулась до Максима С. Він відповів, що це питання вирішив з "Новою поштою" й не має претензій.