"Нова пошта" відмовилась компенсувати 4 тисячі доларів за втрачену посилку: пояснюємо чому
Джерело:
"Наш Киев""Нова пошта" відмовилась компенсувати 4 тисячі доларів за втрачену посилку. Клієнту запропонували лише 200 гривень – у таку суму він її сам оцінив.
Хоча реальна вартість речі, яка була у коробці, становить 4 тисячі доларів. Це був пристрій для видобутку криптовалюти Asic-майнер.
Інший інцидент Вибухнули поштомати "Нової пошти" в Києві та Одесі: фото
Машина "Нової пошти" просто згоріла
Максим С. придбав його на сайті Alibaba й надіслав пристрій із Запоріжжя у Київ. Але посилка не дійшла – сталась аварія й машина "Нової пошти" згоріла разом з усіма пакунками.
У своєму дописі на сторінці фейсбуку Максим С. повідомив, що посилку оцінив мінімально, бо раніше ніяких проблем з доставкою не було.
Відправлений був Asic-майнер вартістю 4000 доларів. Оцінений він був мною мінімально, бо проблем ніколи не виникало,
– написав клієнт.
Коли посилка не дійшла до одержувача, то чоловік звернувся на гарячу лінію. Там йому відповіли, що посилка зникла, а згодом повідомили, що вона згоріла разом з машиною.
Пост Максима С. / Скриншот з фейсбуку
Що відповіли на претензію клієнта
Клієнт написав претензію й вимагав компенсувати йому реальну вартість товару. Однак, компанія відмовилась виплачувати таку суму й запропонували лише 200 гривень, що дорівнювало оголошеної вартості посилки.
Така компенсація передбачена публічним договором про надання послуг "Новою поштою".
Претензія Максима С. / Скриншот
Відповідь "Нової пошти" на претензію / Скриншот Максима С.
Компенсують всім клієнтам втрату вантажу
У коментарях до публікації Максима С. компанія написала, що компенсує всім клієнтам втрату вантажу відповідно до оголошеної вартості.
Через деякий час представник компанії написав, що компенсацію клієнту виплатять, однак не уточнив, в якому саме розмірі. А сама публікація з фейсбуку була видалена.
З клієнтом зв'язалися в індивідуальному порядку й повідомили рішення,
– зазначили в компанії.
Коментарі "Нової пошти" під дописом Максима С. / Скриншоти з фейсбуку
Чим закінчилась історія – невідомо
Чим закінчилась ця історія й чому клієнт видалив пост, в "Новій пошті" не повідомили, мовляв, їм нічого додати до тієї інформації, яка вже є у ЗМІ.
Редакція сайту 24 каналу звернулась до Максима С. Він відповів, що це питання вирішив з "Новою поштою" й не має претензій.