Реклама не допомогла завоювати серця киян, — експерт

26 жовтня 2015, 04:44
Читать новость на русском

Активна рекламна кампанія, яку розгорнули партії та кандидати на крісло мера у столиці, не принесла очікуваних електоральних дивідендів.

Про це в коментарі "Радіо Свобода" заявив співробітник аналітичного центру CEDOS Ігор Тищенко.

На цих виборах було перебільшення реклами — зовнішньої, телевізійної, інтернет-реклами. Її було забагато і окремі сили відверто зловживали. Дуже показовий приклад Києва. Кампанія Сергія Думчева і "Руху за реформи", яка йшла півроку і йшла дуже масовано, і сьогодні знов увесь Київ висів у цих білбордах, вона не принесла електоральних результатів,
— наголосив експерт.

Тищенко переконаний, що кандидатам варто було б активніше безпосередньо контактувати з виборцями замість витрачання грошей на зовнішню рекламу, яка принесла мало користі.

"Партії б мали працювати зі своєю цільовою аудиторією. І якась цільова аудиторія на білборди ведеться, а якась — ні", — додав він.

Нагадаємо, Віталій Кличко не стане мером Києва вже після першого туру виборів. За нього проголосували лише понад 40% виборців.