"Soska" та "Соси…сочна…я": у Києві обговорюють провокативний неймінг нових закладів
Джерело:
Київ MediаУ Києві відкрили два нових заклади – винний бар Soska на Хорива й забігайлівку "Соси...сочна...я" на Сагайдачного. У мережі кияни активно обговорюють провокативний неймінг.
Бар й сосисочну відкрили ресторатори й не приховують, що хотіли привернути увагу такими незвичними назвами. Зокрема це стосується закладу Soska, у якому продається вино з кранів.
Цікаво Зеленського зі сином і охороною помітили в одному із супермаркетів Києва: фото
Провокативні заклади Подолу
Видання The Village пише, що бар відкрили керівниця Win Bar й співзасновниця львівського MAD Bars House Альона Наталенко разом з ресторатором Сергієм Мещеріновим. А провокативна назва була обрана навмисне.
Зрозуміло, що спершу з’являються інші асоціації, але ми закладали в назву тільки нашу любов до вина. Можна сказати, що ми її всмоктали з молоком матері. Тому в нашому випадку "соска" – це й провокація, і стьоб, і невід’ємна частина того, з чого починається наше життя,
– розповіла про неймінг співвласниця Альона Наталенко.
Сосисочну також відкрили відомі ресторатори, проте не вказали, хто саме. Причину "креативного" неймінгу закладу із сосисками у виданні не пояснили, пишуть на "БЖ".
Реакція киян
Київський активіст, співзасновник локації "Самосад" на Подолі Руслан Хаврюта одним з перших оцінив нові заклади. Він назвав такий маркетинг – "колхозним".
"Оральна фіксація"
Своєю чергою одеський ресторатор Alex Cooper (ресторан "Молодость", OdessaFoodMarket та KyivFoodMarket) схарактеризував неймінг нових закладів, як "оральна фіксація". Йому також захотілось відкрити ресторан на Подолі.