Стало несподіванкою: як хлопчик з вірусного відео "Скоро вже буде Пасха" реагує на популярність
Джерело:
OBOZREVATELНещодавно мережу сколихнуло відео 5-річного Матвія з родини фермерів на Черкащині. Його реклама м'ясних виробів до Великодня зворушила багатьох і стала вірусною у тіктоці.
Промова хлопчика навіть стала справжнім хітом, над яким попрацювали відомі Мюслі UA.
"Скоро вже буде Пасха, тож замовляйте м’ясо і ковбасу, і сардельки, і курочку. Все те, що є домашнє, замовляйте" – продекламував Матвій на відео.
Варто зауважити, що за короткий час ролик набрав вже 10 мільйонів переглядів.
Цікаво Скоро вже буде Пасха: як Дорофєєва, Тарабарова з дітьми й військові "виснуть" під тренд тіктока
Як з'явилося вірусне відео
Тато Матвія Володимир розповів, що їм дуже сподобалася повна версія реміксу від Мюслі UA.
У мене в голові сьогодні цілий день грає ця мелодія. Син дуже любить їх слухати. Ми були б щасливі взяти участь і в наступних треках і запланувати нову колабу,
– зазначив чоловік.
За його словами, у день запису відео родина пішла садити город. Володимир, як зазвичай, знімав відео для свого ютюб-каналу.
"Камера була ввімкнена, і я кажу Матвію: "Піди, побалакай в камеру, скажи, що скоро Пасха і нехай люди купують м’ясо", оскільки в мене бізнес з м’ясної продукції. Малий побіг і зімпровізував отакий віршик. Потім, коли я монтував відео, знайшов цей шматочок і вирішив опублікувати його в TikTok", – додав тато хлопчика.
Дивіться ремікс на фрази Матвія від Мюслі UA
Зауважте Скоро Пасха, замовляйте ковбаску: мережу замилував маленький фермер
Матвій спокійно реагує на популярність
Володимир очікував, що відео сподобається аудиторії, але не думав, що воно буде вірусним.
Це стало цілковитою несподіванкою. Так, Матвій знає (про віральність відео – 24 Канал), але він до цього ставиться абсолютно спокійно. Для нього в популярності немає нічого особливого. Всі сусіди й друзі теж знають про нас, підписані на мій канал і радіють за наші успіхи,
– зазначив чоловік.
Він додав, що планує й надалі знімати Матвія у своїх роликах. Адже вже давно цим займається.
"Я планую продовжувати розвивати свій канал, робити ще більше відео. Мені це подобається, це моє хобі. І Матвію дуже подобається теж", – підсумував тато хлопчика.
Мюслі UA також прокоментували успіх цієї колаборації. Хітмейкери не зупинилися лише на треку, а презентували ще й окрему відеороботу.
"Трек "Скоро Буде Пасха" з'явився спонтанно і легко. Від того моменту, як ми побачили відео маленького хлопця Матвія Бруса і до релізу в тікток минула менш як доба. З такою ж легкістю #СБП розірвав тікток і змусив нас замислитися над повною версією цього треку", – розповіли в Мюслі UA.
Там додали, що трек "Скоро Буде Пасха" вийшов дійсно вірусним, адже навіть маленькі акаунти збирали й збирають під нього мільйонні перегляди. На цей час користувачі зняли вже більше ніж 135 тисяч відео під цей звук. Саме тому, роблячи кліп, контентмейкери вирішили використати тіктоки українців.