Соціально вагомий контент – його успіх та значення для суспільства: спеціальні секції на KMW
Джерело:
пресслужба KYIV MEDIA WEEK14 та 15 вересня, в межах офіційної програми 11-го міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK 2021, відбулося дві секції, присвячені створенню та дистрибуції аудіовізуальних творів, наповнених важливими для суспільства сенсами. Обидві події були підготовлені за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Теми цих секцій випливають із великих проєктів – конкурсу для творців соціально вагомого контенту PITCH UA та нової Освітньої платформи PITCH UA, які організовує компанія MRM за підтримки проєкту Transformation Communications Activity (ТСА, USAID). В основі діяльності TCA – партнерство з урядом України, приватним сектором та громадянським суспільством з метою зміцнення опірності української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив, які залучають громадян України до дискусій щодо демократичної трансформації країни та європейської інтеграції.
14 вересня в межах KMW 2021 відбулося інтерв'ю "Сила сторітелінгу в топових серіалах світу" спеціального гостя форуму Девіда Левіна – президента з питань телебачення (President of Television) Anonymous Content – компанії, яка займається продакшеном топових серіалів для провідних стрімінг-платформ і телеканалів. Його кар'єра також пов'язана з такими проєктами як Sharp Objects ("Гострі предмети"), Westworld ("Світ дикого заходу"), True Detective ("Справжній детектив"), Game of Thrones ("Гра престолів") та True Blood ("Реальна кров").
Девід Левін розповів про те, як створювати потужний продукт в умовах "нової нормальності" і про те, який саме вплив здійснює аудіовізуальний контент на аудиторію. Він також поділився власними спостереженнями стосовно нових успішних драматичних творів та інсайтами серіального виробництва.
"Мені пощастило працювати із найвидатнішими сторітеллерами, і перше питання, яке ми собі ставимо – це: чому ми розповідаємо саме цю історію? Чому ми хочемо розповісти її людям саме зараз? Так ми знаходимо розуміння, у який спосіб найкраще донести історію до аудиторії – це і є великою силою оповідача.
Створювати розважальний контент – це честь, адже він дає можливість людям приємно провести час, коли вони не займаються тими справами, які називають своїм життям, та просто насолоджуватися. Розважальна складова такого контенту має також неабияке моральне та етичне підґрунтя, проте не є визначальною, вона лише пропонує варіант розвитку тих чи інших подій, які глядачі бачать на екрані", – зазначив Девід Левін.
Інтерв'ю провела Дарія Сипигіна – продюсерка та культурна менеджерка, ведуча офіційної програми KMW 2021.
Запис трансляції заходу можна переглянути за лінком.
15 вересня в межах форуму відбулася панельна дискусія "Популярний та прибутковий контент із соціально вагомим змістом", яку зі вступним словом відкрив Марк Еллінгштат (Marc Ellingstad), виконуючий обов'язки заступника Директора місії USAID в Україні та Білорусі (США). Він розповів про місію Агентства США з міжнародного розвитку в Україні та про значення соціально вагомого контенту для розбудови свідомого демократичного суспільства.
"Сьогодні, через збільшення потоків інформації та виклики пандемії COVID-19, актуальні історії, які об'єднують суспільство та вирішують соціальні проблеми, відіграють важливішу роль, ніж будь-коли.
Я сподіваюся, що усі присутні продовжуватимуть підсилювати українські голоси, використовуючи найкращі міжнародні практики та унікальний місцевий досвід. Як ви знаєте, для створення високоякісного контенту, необхідні не менш якісні історії та виробництво. Ми запрошуємо вас приєднатися до освітньої платформи PITCH UA, де світові медіаексперти діляться своїми інсайтами про створення високорейтингового контенту, що приносить користь для суспільства. Як каже девіз PITCH UA –"Be creative. Be Ukrainian", – наголосив Марк Еллінгштат.
Із ще одним важливим зверненням до учасників KMW виступив спеціальний гість – Джаред Мілрад (Jared Milrad), засновник і президент A Show For A Change та Movikarma (США). "В індустрії розваг настав час системних трансформацій, зокрема залучення нових кадрів за принципами різноманітності та інклюзивності, а також підтримки соціально вагомого контенту. Наприклад, достеменно відомо, що молоді люди більш схильні до підтримки доброчинних ініціатив, якщо вони бачили фільм чи інший відеопродукт про них. Очевидно, що перегляд одного фільму сам по собі може й не мати впливу у тривалій перспективі, але може спровокувати потужні короткострокові зміни, і це дуже важливо. Ми також знаємо, що соціально вагомий контент дуже добре працює в прокаті, і є ряд компаній, які заробили чималі гроші, зосереджуючись на розповсюдженні, підтримці та створенні соціально впливових фільмів та телешоу", – пояснив Джаред Мілрад, визнаний в індустрії розваг поборник різноманітності, інклюзивності та суспільних змін силою сторітеллінгу.
У дискусії також взяли участь Ян Макса (Jan Maxa), директор з контенту та нових медіа Czech TV (Чеська Республіка), Людмила Семчук, керуюча директорка телеканалу СТБ (Україна), Ярослав Лодигін, режисер та сценарист, член правління АТ "НСТУ" (Україна). Експерти поговорили про роль бродкастерів та продюсерів у процесі створення та розповсюдження аудіовізуальних творів, наповнених важливими для суспільства сенсами, а також про те, як привертати увагу аудиторії до важливих тем, і при цьому досягати високих рейтингів.
Запис трансляції заходу можна переглянути за лінком.
"Творці аудіовізуального контенту мають у своїх руках надзвичайно потужний інструмент, що може змінювати світ на краще, проте ми всі розуміємо також, що велика сила приходить разом з великою відповідальністю. Ми пишаємося тим, що МRМ є партнером та однодумцем Проєкту Transformation Communications Activity (TCA, USAID) та бере активну участь у важливих ініціативах, які TCA здійснює в Україні. Наша робота над промотуванням соціально вагомих тем в аудіовізуальному контенті та підтримкою його створення розпочалася ще у 2018 році із заснування конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA, який відтоді проходить щороку. На його основі у квітні цього року ми запустили й однойменну Освітню платформу.
Вже ні для кого не секрет, що скоро буде оголошено четвертий сезон конкурсу PITCH UA, а також незабаром ми опублікуємо осінню програму освітніх заходів, в межах яких медіаексперти з усього світу розкажуть про тонкощі роботи над успішним контентом, що має позитивний вплив на суспільство", – Катерина Удут, директорка компанії Media Resources Management (MRM).
Конкурс про єдину та різноманітну Україну PITCH UA має на меті об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні, наповнивши ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та вебресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей. Більше дізнайтеся на сайті.
Освітня платформа PITCH UA – просвітницький проєкт від організаторів конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA, що має на меті надати українським творцям аудіовізуального контенту безкоштовний доступ до світових практик інтеграції соціально вагомих тем у кіно, на ТБ та у цифровому сегменті. Тематично заходи Платформи охоплять найрізноманітніші напрямки аудіовізуальної індустрії і стануть у нагоді усім, хто причетний до створення контенту для різних медіа. Стежте за анонсами Facebook сторінці Платформи та на офіційному сайті Платформи, щоб отримувати новини та конспекти заходів Платформи на ваш e-mail.
Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) виконує провідну роль у здійсненні заходів з міжнародного розвитку та допомоги у надзвичайних ситуаціях на основі партнерських стосунків і надання ресурсів, які рятують людські життя, знижують рівень бідності та зміцнюють механізми демократичного врядування, допомагаючи долати гуманітарні кризи та ставати на шлях самостійного розвитку.