Ми врятовані: AdGuard першим запустив блокувальник реклами, адаптований під нові правила Google
Джерело:
NeowinУже в листопаді всі браузерні розширення, призначені для блокування реклами, перестануть працювати через зміни в Google. Розробники повинні якомога швидше адаптуватися до нових умов, щоб залишитись на ринку. AdGuard уже це зробив.
Manifest V3 – це програмний інтерфейс для розширень, який регулює що можуть і чого не можуть робити розширення в браузері Chrome. Його анонс відбувся ще у 2018 році, однак розробники розширень схаменулися тільки зараз, коли до впровадження лишилося кілька місяців.
Цікаво Інсайдери знову підтверджують, що iPhone 14 зможуть підключатися до супутників напряму
Те саме, тільки гірше
Нові правила викликали серйозне занепокоєння серед розробників, особливо коли в Google заявили, що всі розширення Manifest V2 у січні 2023 року будуть вимкнені. Раніше ми писали, що способу обійти третю версію Manifest поки не придумали, однак компанія AdGuard швидко показала, що це не так – імовірно, зреагувавши на масові панічні публікації ЗМІ на цю тему. Вона випустила перший блокувальник реклами, робота якого узгоджена з майбутнім оновленням.
- Компанія каже, що почала створювати прототип нового розширення в середині 2021 року. Це дало їй час навчитися справлятись із багатьма перешкодами.
- Хоча нове розширення має деякі помітні обмеження порівняно з поточною версією, воно доводить, що блокувальники реклами переживуть "апокаліпсис" Manifest V3.
- Одним із найважливіших недоліків нового блокувальника реклами (і, ймовірно, майбутніх аналогів від інших компаній) є те, що Manifest V3 дозволяє використовувати не більше 30 000 правил для кожного розширення. Динамічні правила обмежені лише 5000. Усе інше просто не спрацює.
- Проблема в тому, що сучасні блокувальники реклами використовують понад 100 000 фільтрів, що залишає за бортом значну частину їхніх можливостей.
- Згідно з AdGuard, нові обмеження можуть порушити навіть базовий список фільтрів, що дозволить рекламі пройти.
Попри всі обмеження, AdGuard каже, що його нове розширення може видаляти рекламу та захищати від трекерів, хоча й не настільки ефективно, як попереднє. Більшість користувачів не повинні помітити істотної різниці, за винятком мерехтіння рекламних блоків.