CATL успішно випробувала 4-тонний електричний літак з передовою акумуляторною технологією
Джерело:
ElectrekCATL, провідний світовий виробник акумуляторів для електромобілів, успішно випробував 4-тонний електричний літак, що живиться від своєї передової батареї з надвисокою щільністю енергії – до 500 Вт-год/кг на елемент.
У квітні на Шанхайському автосалоні компанія CATL представила свою нову конденсовану батарею, яка демонструє вражаючу щільність енергії до 500 Вт-год/кг на елемент. Ця інновація обіцяє зробити революцію в електрифікації пасажирських літаків.
Читайте на сайті Створено твердотільні акумулятори, які зможуть зробити поїздки електрокарів довшими
Працюючи у співпраці з Китайською корпорацією комерційних літаків (COMAC), минулого літа CATL створила авіаційний підрозділ для проєктування і розробки цивільних літаків і компонентів, включаючи двигуни і пропелери.
Випробування електролітака
Нещодавній успішний випробувальний політ 4-тонного електричного літака демонструє швидкий прогрес CATL. Голова компанії Робін (Зенг) Юцін (Robin Yuqin) оголосив про плани запустити 8-тонний комерційний електричний літак з дальністю польоту 2000-3000 км до 2027 або 2028 року.
Він підтвердив, що цей літак буде використовувати нову батарею високої щільності CATL, що робить його життєздатним для далеких перельотів і придатним для приватних і бізнес-джетів.
Про автівки не забули
Крім авіації, CATL вдосконалює свої акумуляторні технології, розробляючи натрій-іонні акумулятори наступного покоління. Ці батареї обіцяють нижчу вартість, довший термін служби та покращену продуктивність при низьких температурах, і потенційно можуть бути випущені на ринок вже наступного року. За словами Зенга, ці нові батареї вже досягли 7 балів за шкалою продуктивності CATL від 1 до 10.
За даними південнокорейської дослідницької компанії SNE Research, CATL продовжує лідирувати на ринку акумуляторів для електромобілів, на її частку припадає понад 37% ринку за перші чотири місяці 2024 року.
Чи існує кросовер, який споживає небагато пального? Це рідкість, але буває. Середня витрата пального SUZUKI S-CROSS 2024 року становить від 4,9 літра на 100 кілометрів шляху залежно від трансмісії та типу приводу – передній чи повний.До теми Яке майбутнє чекає на електричні автомобілі
Щоб підтримувати своє зростання, CATL планує розширити свою глобальну присутність двома додатковими закордонними заводами на додаток до шести вже запланованих у Німеччині, Таїланді, Угорщині, Індонезії та двох у США у партнерстві з Ford і Tesla.