Ford хоче сховати під свої значки на радіаторах машин дещо дуже корисне

11 липня 2024, 19:31
Читать новость на русском

Джерело:

MotorAuthority

Будь-який автомобільний виробник розміщує власний логотип на видному місці. Як правило, це решітка радіатора або капот. І хоча це досить непримітні й дрібні деталі, навіть вони можуть виконувати якусь корисну функцію, крім дизайнерської, в епоху, коли все прямує до мінімалізму та простоти.

Що задумала компанія Ford

Нещодавно виявлена патентна заявка свідчить про те, що компанія Ford планує вбудувати радари у свої значки. Патентна заявка, про яку йдеться, була опублікована Відомством США з патентів і торгових марок (USPTO) 4 червня 2024 року, але була подана ще у вересні 2020 року.

Дивіться також Цей електричний фургон наче втік із фільму про далеке майбутнє – максимально футуристично

У заявці описано спосіб зберегти традиційний вигляд значків на решітці радіатора, не перешкоджаючи функціонуванню інтегрованого радіолокаційного блоку.

Для цього плівка з металу індію буде відлита у формі значка, а спереду і ззаду оточена шарами пластику. Індій, який також використовується в напівпровідниковій промисловості, має металевий вигляд, схожий на хром, але дозволяє радарам "бачити" крізь нього, стверджує Ford у заявці.

Пластичність індію також дозволяє легко надавати йому потрібну форму. Ці форми можуть включати в себе особливості сучасних значків на решітці радіатора, такі як текст і рельєфні поверхні. Щоб зменшити спотворення променя радара, будь-який рельєфний текст в ідеалі повинен мати сторони, що не виходять прямо вгору від поверхні значка, зазначає Ford.


Зображення патенту на радарний значок Ford / Фото Ford

Додавання радіолокаційних блоків до значків дає більшу гнучкість як для стилістики, так і для розміщення самих радіолокаційних блоків. Переваги стилю очевидні на останніх моделях Volvo. Кілька років тому автовиробник почав переносити радари за значки на решітці радіатора, надаючи своїм автомобілям чистішого вигляду з погляду дизайну.

Цікаво, що машини з новим логотипом вже випускаються, але поки що компанія чомусь не вмонтовувала в них радари, хоча має на це патент.

Більшість сучасних компактних кросоверів мають лише передній привід. Але ж ми купуємо кросовер, щоб впевнено почуватись за будь-якої погоди! В цьому сегменті хороший варіант авто SUZUKI, де повний привід є навіть в базі. SUZUKI S-CROSS 2024 року оснащується системою ALLGRIP SELECT, яка має яка має 4 режими роботи та дозволяє підлаштовуватися до будь-якого покриття.