Укр Рус
11 вересня, 12:02
2

Європейський Hyperloop досяг вражаючого рекорду: капсула на високій швидкості змінила смугу руху

Основні тези
  • Нідерландська компанія Hardt Hyperloop встановила новий рекорд швидкості 85 км/год для транспортної системи Hyperloop під час випробувань у Європейському центрі Hyperloop у Вендамі, Нідерланди.
  • Компанія провела понад 750 тестових місій, модернізувала транспортний засіб, зменшивши вагу та збільшивши тягу, і планує розробити демонстраційні та повноцінні маршрути Hyperloop у Європі.

Нідерландська технологічна компанія Hardt Hyperloop встановила новий європейський рекорд швидкості для своєї транспортної системи. Капсула досягла 85 кілометрів на годину та вперше успішно виконала маневр зміни смуги руху під час випробувань. Це знаменує важливий етап у розвитку технології Hyperloop у Європі та світі.

Рекордне випробування відбулося в Європейському центрі Hyperloop (EHC), розташованому у місті Вендам, Нідерланди, розповідає 24 Канал з посиланням на прес-реліз Hardt Hyperloop.

Дивіться також Hyundai зупинила розробку літаючих таксі: в чому причина 

Як пройшли рекордні випробування?

Унікальний транспортний засіб розігнався з прискоренням 0,3G на тестовій трасі довжиною 420 метрів. Він досяг швидкості 85 кілометрів на годину на перших 140 метрах шляху, після чого проїхав ділянку довжиною 155 метрів, де успішно здійснив маневр зміни смуги. На останніх 100 метрах капсула плавно зупинилася.

Hyperloop досяг важливого рекорду – дивіться відео:

Цей тест перевищив початкову проєктну швидкість у 80 кілометрів на годину, встановивши новий стандарт для розробки Hyperloop в Європі.

Керівний директор Hardt Hyperloop Руль ван де Пас зазначив, що демонстрація зміни смуги на такій швидкості є величезним стрибком від теоретичних проєктів до реальних систем. Особливістю технології є відсутність рухомих частин в інфраструктурі, що підвищує надійність і пропускну здатність транспортних мереж.

Як розвивається Hyperloop в Європі?

Від моменту перших успішних випробувань в EHC минулого року компанія провела понад 750 тестових місій. Це призвело до значних проривів: створення нерухомого механізму перемикання смуг, безпечнішої системи магнітної левітації та покращеної конструкційної стійкості.

Компанія також модернізувала свій транспортний засіб, зменшивши вагу візка на 45%, збільшивши тягу на 50% та інтегрувавши магнітне керування з рушійною системою. Розробники впевнені, що технічних перешкод для досягнення швидкості 700 кілометрів на годину немає.

Надалі Hardt Hyperloop планує розробити демонстраційний маршрут довжиною від 3 до 5 кілометрів, а згодом – повноцінної лінії протяжністю від 30 до 50 кілометрів.

Хіба Hyperloop ще "живий"?

Попри відносно незначну кількість інформації та новин, інтерес до технології у Європі зростає: Італія схвалила будівництво демонстраційної лінії між Венецією та Падуєю, Німеччина розглядає пілотний маршрут.

Технологією перейнялася навіть Індія, яка наразі активно вивчає можливість реалізувати проєкти в країні.

Китай також працює над проєктом на базі цієї технології. В країні планують запустити повноцінний коридор Hyperloop між Шанхаєм і Гуанчжоу до 2035 року.