Компанія заплатить 10 000 доларів тому, хто місяць проживе без смартфона

30 січня 2024, 12:31
Читать новость на русском

Джерело:

Siggi

Американський виробник їжі Siggi опублікував на своєму сайті цікаве оголошення, в якому закликає прийняти виклик і провести цілий місяць без смартфона. За таку цифрову детоксикацію можна отримати приз у 10 тисяч доларів.

Це не перший подібний крок компанії. Раніше вона проводила "Сухий січень", в рамках якого потрібно було утримуватись від алкоголю.

Дивіться також Блогер заморозив ще не випущений Samsung Galaxy S24 Ultra, щоб перевірити його на міцність

Деталі

Взяти участь можуть усі охочі за дотримання низки умов, а переможець буде винагороджений солідною виплатою.

  • Для участі потрібно написати невелике есе про те, чому така програма важлива саме для вас.
  • Потім потрібно покласти свій смартфон у сейф і надійно замкнути його.
  • Як альтернативу всі учасники отримають простеньку кнопкову "дзвонилку", здатну забезпечити голосовий зв'язок, відправлення та приймання СМС-повідомлень. У комплекті з телефоном компанія передасть і SIM-карту з передплаченим пакетом хвилин і повідомлень.

Підхід, що просувається компанією, не є новим, але це ще один спосіб привернути увагу до проблеми надмірного захоплення гаджетами і соцмережами. Багато людей у буквальному сенсі "тонуть" у токсичному інтернет-середовищі, що тягне за собою ланцюжок психологічних і навіть психічних розладів.

Ми віримо в силу простого життя з меншою кількістю факторів, що відволікають. Одним з найбільших таких чинників у нашому житті сьогодні є телефон. Насправді середньостатистична людина витрачає 5,4 години на телефон щодня! Ось, чому ми закликаємо вас відмовитися від смартфона на місяць в рамках програми цифрової детоксикації,
– написала компанія на своєму сайті.

Попри те, що маркетингова кампанія Siggi може вважатися вірусною, від неї буде певна користь. Виграють не тільки ті, хто отримає виплати та призи, а й ті, хто побачить, що цифрова детоксикація змінила їхнє життя на краще.

Якогось наукового сенсу цей челендж не має. Це не дослідження, а лише спосіб привернути увагу до себе та своєї продукції – компанія також надасть запас свого йогурту на три місяці.

В умовах сказано, що переможців буде 10, але не уточнюється, чи кожен з них отримає по 10 000 доларів, чи ця сума буде розділена між усіма. На жаль, реєстрація вже закрита, тому новим учасникам зареєструватися неможливо.