Купувати квитки стало ще легше: Укрзалізниця запустила чат-боти у двох нових месенджерах

15 грудня 2021, 16:37
Читать новость на русском

Джерело:

Укрзалізниця

Укрзалізниця оголосила про можливість купувати квитки на потяг за допомогою ботів у двох нових месенджерах. Раніше це можна було робити лише у Viber та Telegram.

Офіційні чат-боти для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейси запустили в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger. Відкриваються вони в тому числі й безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook.

Цікаво Samsung підтримає клієнтів із порушеннями слуху: яку ініціативу запускає компанія

Квитки у месенджері

В Україні буквально декілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тож сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним з першопрохідців у цьому напрямку,
— говорить керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Що стосується Facebook Messenger, то він уже є звичним середовищем спілкування з компанією, але тепер його можливості розширюються. Крім квитка з Facebook можна замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу.

За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці можуть:

  • Купити квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+
  • Повертати раніше придбані квитки.
  • Дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій.
  • Перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Квитки на потяг тепер в Apple Wallet і Google Pay

Крім того, Укрзалізниця оголосила, що пасажири тепер зможуть легко додавати придбані в офіційному чат-боті квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay.

Мандрівники в усьому світі звикли, що вони можуть додавати авіаквитки, підтвердження бронювання готелів, страхові поліси у гаманці Apple Wallet, Google Pay. Це дуже зручно — мати платіжні картки, а також усі квитки в одному електронному гаманці. Відтепер така послуга доступна і для пасажирів Укрзалізниці, які купують квитки за допомогою нашого зручного бота,
— каже Євгеній Єнтіс, керівник пасажирських ІТ-проєктів Укрзалізниці.

Після оплати квитка клієнт може в один клік додати його в гаманець Apple Wallet або ж Google Pay і показати провідникові або стюардові для контролю.