Саудівська Аравія планує перевозити людей на "літаючих" електричних човнах
- Саудівська Аравія планує перевозити людей на "літаючих" електричних човнах у своєму пустельному мегаполісі NEOM.
- Електричні човни Candela використовують керовані комп'ютером підводні крила для автоматичного підняття човнів над водою, що дозволяє швидше і довше подорожувати.
- Генеральний директор Candela наголошує, що система Candela P-12 має значні переваги над традиційними поромними системами, забезпечуючи швидке сполучення та приємний досвід без навантаження на навколишнє середовище.
Саудівська Аравія перевозитиме людей по своєму пустельному мегаполісу на електричних човнах, які створюють ілюзію польоту. Перші кроки до реалізації вже зроблені: країна придбала вісім нових електричних поромів P-12 шведської компанії Candela. Як вони працюють?
Як це працює
Електричні човни Candela відомі не лише своєю високою ефективністю, а й тим, як вони її досягають. Candela використовує керовані комп'ютером підводні крила, щоб автоматично піднімати свої човни над водою – так вони подорожують швидше завдяки меншому опору води й на більші відстані завдяки тому, що батареї працюють набагато довше.
Дивіться також Концепт електричного Cadillac виглядає так, наче вилитий з цільного шматка металу
Компанія починала зі швидкісних катерів для любителів активного відпочинку, але з того часу розширила свою діяльність до комерційних суден, застосувавши свою технологію і дизайн до "літаючих" поромів різних розмірів.
Човни від компанії Candela / Фото Candela
P-12 розроблений для створення водних транспортних систем з нульовим рівнем викидів, які мають значні переваги над традиційними водними перевезеннями,
– каже Густав Хассельског, генеральний директор і засновник Candela.
Переваги
- На відміну від застарілих систем з великими, повільними та неефективними в енергетичному плані традиційними поромами, Candela P-12 – це менший та швидший транспортний засіб, що дозволяє пасажирам здійснювати набагато частіші відправлення та швидші подорожі.
- Човен не лише зменшує енергію, необхідну для комерційних поромних систем, але й пропонує набагато більш плавну та комфортну подорож, навіть на неспокійній воді.
- Завдяки тому, що судно не розгойдується і не розбивається об хвилі, навіть пасажири, схильні до морської хвороби, відчувають себе комфортно під час подорожі.
"Короткий час очікування, швидке сполучення і дуже приємний досвід без навантаження на навколишнє середовище у вигляді хвиль, викидів і шуму зроблять революцію в тому, як ми подорожуємо на воді", – додав Хассельског.
Candela P-12 – це модель, яку Саудівська Аравія планує використовувати у своєму пустельному мегаполісі NEOM, що зараз будується вздовж Червоного моря. Місто вже придбало вісім P-12, що є найбільшим комерційним замовленням в історії Candela. Очікується, що судна будуть доставлені з наступного року. Всі повсякденні потреби та послуги в місті будуть на відстані короткої подорожі на поромі.
P-12 був вперше спущений на воду минулого року і також почне працювати як частина системи громадського транспорту Стокгольма пізніше цього року.
Шукаєте авто на кожен день? SUZUKI Vitara Hybrid 2024 року стане чудовим вибором. Цей кросовер з адаптивним круїз-контролем, системами моніторингу сліпих зон, автоматичного гальмування та економною витратою пального. Важливо, що зараз він продається зі знижкою до 86 000 грн.