Найдорожчі бренди світу – рейтинг Forbes

29 липня 2020, 15:14
Читать новость на русском

Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу у 2020 році. Цікаво, що перших 5 найдорожчих компаній – це представники IT-бізнесу. Позиція цих гравців не змінилась з минулого року.

Загалом, як свідчить рейтинг Forbes, перша 10 найдорожчих брендів переважно складається з техногігантів. Винятком стали Coca-Cola, Disney, Louis Vuitton та McDonald's.

Цікаво Як команда Apple працює віддалено: кумедне відео

10 найдорожчих брендів світу

  • Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);
  • Google – 207,5 мільярда доларів (+ 24%);
  • Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);
  • Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);
  • Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);
  • Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);
  • Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);
  • Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);
  • Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);
  • McDonald's – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).

Загалом, за останній рік вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 до 2,54 трильйона доларів.

Найдорожчі бренди світу / Скріншот

Перші чотири компанії у рейтингу зберегли або навіть збільшили темпи зростання. А ось Facebook показав негативну динаміку – бренд подешевшав на 21%.

До теми Скільки заробляють українські програмісти: статистика за червень

При цьому журналісти кажуть, що через пандемію коронавірусу та економічну кризу, яку вона спровокувала, цей рейтинг у 2021 році може зазнати істотних змін.