Нестандартне рішення: американці шукатимуть солдат серед геймерів

27 вересня 2018, 07:06
Читать новость на русском

Збройні сили США повідомили, що планують заповнити брак новобранців за рахунок розширення каналів просування. Під прицілом військових опинилися не лише соцмережі та ЗМІ, де планують розгорнути рекламну кампанію, але й індустрія ігор. Охочих відправитися в стройову будуть шукати прямо на кіберспортивних заходах.

Про це повідомляє PCGamesN.

Читайте також: Гра World War 3: системні вимоги, дата виходу та трейлер

Днями представники армії США відзвітували про рекордно низький показниках набору. У 2018 році її ряди поповнило лише 70 тисяч рекрутів, що на 8,5% менше, ніж очікувалося: план з найму не вдалося виконати вперше за 13 років.

У зв'язку з цим керівництво планує змінити свою тактику з пошуку бажаючих стати на захист країни: їх будуть шукати в Facebook, Twitter, Instagram, Twitch та на різних геймерських подіях. Солдати будуть грати на змаганнях і виставках в офіційній формі – це повинно привернути увагу інших учасників і спровокувати людей на питання про службу.

Реклама армії США – дивіться відео

Відзначимо, це не перший раз, коли збройні сили США ступають на територію індустрії розваг. Раніше ВВС стали спонсором ELEAGUE Boston Major та команди Cloud 9 з CS: GO. На такі відчайдушні заходи військових штовхає економіка країни і розвинений приватний сектор, де молоді люди можуть отримати куди більше грошей, ніж на службі.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно